Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble lurt av en jævla selger til å starte bedriftsabonnementet. Forsøke å avbestille det samme dag. Selgeren satt å lo av meg i telefonen da jeg snakka med han for andre gang. Forsøke å ta kontakte med kundeservice samme dag og tre dager etter. Det skjedde ingen ting, selv om de sa på telefonen at de skulle annullere det. De svarer ikke på e-post. Hvis du vil ha god kunde service så hold deg unna dette selskapet.
Hei Thomas! Dette må vi bare beklage for, og vi skal selvfølgelig gjøre alt vi kan for å hjelpe deg rundt dette. Kunne du sendt din henvendelse til [email protected]? Så får vi hjulpet deg. Ha en fin dag, hilsen Sebastian
Ringte kundesenter og ble møtt av en hyggelig mann, som viste god forståelse og visste hva han snakket om.
Heisann Jorunn! Så godt å høre du ble godt tatt i mot og fikk den hjelpen du trengte. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ha en topp dag, hilsen Sebastian
Jeg har ikke vært kunde så lenge, men det som var bra var at det jeg spurte om fikk jeg svar på med en gang, fra en hyggelig kundebehandler. Så tusen takk Talkmore.
Heisann Pål! Så kjekt å høre du er godt fornøyd under din oppstart med Talkmore. Vi vil gjøre alt vi kan for at du forblir fornøyd hele din tid med oss. Takk for din tilbakemelding! Ha en fin dag, hilsen Sebastian
God informasjon og behjelpelig. Veldig fornøyd og hyggelig.
Hei Foroozandeh! Så kjekt å lese du er godt fornøyd med oss. Takk for din tilbakemelding! Håper du får en fin dag, hilsen Sebastian
Kundeservicen til Talkmore er et godt eksempel alle andre firmaer burde se opptil og lære av. Bedre service ser man ikke andre steder og bør læres av alle andre teleopratører og mediaselskap! Stå på dette kan dere. Et minus er at dere ikke har E-sim for iwatch enda og noe dere bær få på plass hurtigst mulig. For min klokke får jeg jeg ikke brukt som den skal!
Heisann Kjell Petter! Så utrolig kjekt å lese du er så godt fornøyd med oss. Vi bruker mye tid og ressurser for å kunne tilby best mulig kundeservice, så dette settes pris på. Takk for din fine tilbakemelding! Ønsker deg en flott dag, hilsen Sebastian
Har vert kunde hus tm og alltid har fått løsning til problemer relatert m tlf. m respekt.
Hei Fatemeh! Så hyggelig å lese du er godt fornøyd med oss. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ha en flott dag, hilsen Sebastian
Hyggelig betjening, raskt avklaring på problemet jeg hadde. Andre firmaer har mye å lære fra betjening hos takemore
Hei Jon! Så kjekt å se du er så godt fornøyd med oss. Vi jobber aktivt mot å tilby best mulig kundeservice. Takk for din tilbakemelding! Håper du får en fin dag, hilsen Sebastian