Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tusen takk for meget god hjelp og en fantastisk god service ! Fikk svar ganske fort. En hyggelig kar tok seg av problemet veldig raskt.
Hei Sandie! Tusen takk for de hyggelige ordene! Vi er glade for å høre at du fikk raskt svar og at problemet ble løst effektivt av en hyggelig kundebehandler. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din og er alltid her for å hjelpe deg! Mvh. Halima 💛
Fått god & mye info ifht valg av ny tlf. Som gjorde valget av ny tlf lett.
Hei Bente! Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er glade for at du fikk god og nyttig informasjon som gjorde valget av ny telefon enklere. Det er viktig for oss at du føler deg godt veiledet, og vi setter stor pris på at du deler din opplevelse! 😊 Mvh. Halima
Kjempefornøyd , når dem tok meg på alvor. Da jeg ringte inn ang et telefon nr , som blir brukt under svindelforsøk. Det telefonnr er nå blokkert ifra min telefon . Kjempe flotte mennesker som sitter på den andre siden av telefonrøret . Det gledet mitt hjerte i dag. God helg , og fortsatt fin dag.
Hei Anne! Tusen takk for den varme og positive tilbakemeldingen! Vi er utrolig glade for å høre at vi kunne hjelpe deg med å blokkere nummeret som ble brukt i svindelforsøk, og at du følte deg tatt på alvor. Det er akkurat slik vi ønsker at kundene våre skal oppleve servicen vår. Ønsker deg en fin dag! 😊 Mvh. Halima
Fikk fantastisk veiledning da mms sluttet å virke. Nå fungerer det fint igjen. I tillegg en hyggelig kundeveilder. :)
Hei Liv! Det er flott å høre at problemene med MMS ble løst i kontakt med kundeservice. Det er jo i tillegg fantastisk å høre at du opplevde kundebehandleren som hyggelig, slik skal det alltid være når man ringer inn til oss :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
At det ikke skal være mulig å få mobilsvar til å ikke koble inn etter ett sekund, når man har e-sim i Apple Watch, er helt ubegripelig. Burde være mulig å enten slå av mobilsvar, eller utsette innkobling til telefonen har ringt iallefall 10 sekunder. Måtte slette tvillingsim for å kunne koble bort mobilsvar. For dårlig, Talkmore…!
Hei Jan, Det fullt mulig å endre på tiden det tar før anropet blir koblet til mobilsvar. Du må gjerne sende meg en e-post til [email protected], så kan jeg hjelpe deg med veiledning, eller så kan du følge veiledning fra denne linken: https://talkmore.no/privat/kundesenter/tjenester/mobilsvar/brukerveiledning. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Jakob.
Fikk god og informativ hjelp av en blid og hyggelig mann. Problemet kunne ikke løses, men fikk god forklaring på hvorfor.
Hei Lisbeth, Dette er jo bare helt fantastisk at du ble god tatt i mot og fikk god informasjon og hjelp fra vår kundebehandler. Så synd å høre at problemet ikke kunne løses. Ta gjerne kontakt med oss igjen om det er noe mer vi kan hjelpe deg med i saken din. Ønsker deg en nydelig helg, hilsen Julia.
Rask hjelp og fikk vite det jeg var på jakt etter. Dyktig medarbeider.
Hei Lene, Så utrolig godt å høre at du fikk hjelpen du trengte fra en av våre dyktige medarbeidere! Der er akkurat sånn vi ønsker det skal være. Takk for nydelig omtale. Ønsker deg en fin helg, hilsen Julia.