Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gode priser, men når du er blitt kunde glemmer de hva som er lovet. Kundebehandlere som blir irritert når du påpeker feil og mangler. Korteste tiden jeg har vært kunde hos et mobilselskap.
Jeg har hatt Talkmore i mange år og har jo forsåvidt vært fornøyd. De har bra kundeservice men jeg har en mistanke om at de har hjulpet meg med å bruke opp databruken slik at jeg skal kjøpe et dyrere abonnement. Jeg ser i disse dager etter et annet selskap.
Er kjempe fornøyd med Talkmore. Lav pris og super dekning. Er mye i båt og har dekning og 4G
Går du over datagrensen blir du fakturert for overskytende. Foretrekker heller redusert hastighet så kan jeg velge selv om jeg vil betale mer.
Stor fornøyd med mobil-appen og prisen. Fleste konkurrenter som ringer meg kan ikke tilby like gode vilkår. Jeg har aldri betalt mer enn avtalte pris til enhver tid.
Har ingen negativ kommentar, alt stemmer hver mnd.
Forferdelig kundeservice som får kunden til å føle seg verdiløs for selskapet. Giddeløse folk som svarer henvendelser så vidt. De må lære seg å ta vare på eksisterende kunder. Har flere mobilabonnement som jeg vurderer å si opp snarest mulig. Hun svarte veldig frekt og sa at det ville bli samme for Talkmore om jeg ikke var fornøyd. Makan til service...