Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært kunde i mange år og selv om jeg et par ganger har slått til på tilbud fra andre aktører vender jeg alltid tilbake til Talkmore. Alltid god dekning, oversiktlig app og familierabatt. Bruker lite mobildata så jeg kjøper ekstrapakke ved behov. Free roaming i EU er topp for meg som er i Spania flere måneder i året.
Hei Torstein, Dette setter vi virkelig pris på. En av våre tre hovedverdier er å være en pålitelig aktør som kundene våre kan stole på. Så det at du opplever oss som stabil, det ser vi på som at vi jobber mot riktig mål :-) Vi skal fortsette å jobbe for å holde deg minst like fornøyd i fremtiden. Ha en flott dag, hilsen Petter.
Enkel, bra kundeservice, fornøyd med dekning og med sikkerhet.
Hei Hunter! Tusen takk for omtalen. Vi kunne jo ikke bedt om noe hyggeligere enn dette. Vit at vi skal gjøre alt vi kan for at du skal beholde dette inntrykket av Talkmore fremover 😊 Ha en fin dag, med vennlig hilsen Thomas.
Alltid god hjelp og svar på mine henvendelser og spørsmål 👍
Hei Eli, Fornøyde kunder er akkurat det vi jobber for å ha, så vi setter utrolig stor pris på tilbakemeldingen din! Vi er glad for å ha deg som kunde :) Ha en strålende dag! Hilsen Eline
Det er veldig viktig å møte proffe folk når man trener hjelp. Det fikk jeg og er veldig fornøyd.
Hei Per, Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen din! Så utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd :) Ha en fin dag! Hilsen Eline
Var i kontakt med Talkmore for å få liv i ett datakort…Fikk en kundebehandler på tråden som ikke bare var blid…Han kunne jobben sin godt uten noe fomling.. Så jeg er meget fornøyd med Talkmore som sørger for at deres folk kan jobben sin.
Hei Tor, Vi gjør vårt beste for at våre kundebehandlere skal være eksperter i alt som har med Talkmore å gjøre, så at du sitter igjen med denne opplevelsen er veldig gøy å høre! Tusen takk for tilbakemeldingen din :) Ha en fin dag! Hilsen Eline
Førstegangs inntrykket meget godt. Gav opplysende svar, Følte att ,jeg kunden vart godt informert på de spørsmål jeg stilte .Kundeservice er ikke alltid det desverre.
Hei Knut, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi gjør alltid vårt beste for å svare på kunders spørsmål så godt som mulig og da setter vi pris på å høre at du har hatt denne opplevelsen! Håper du får en strålende dag videre :) Hilsen Eline
Eg bestelt mobilabonnement og ny nummer fra Talkmore. etter 2 måneder eg fått kvittering på ca1000 kr og simkortet har ikke komme ende. slev om eg ringte dem flere ganger fordi eg bor på et tett sted som vi har ikkje elkjøp eller talkmore Simkort de alltid svarer vi vil sende simkortet igjen (de sendte 5 eller 6 simkort men eg har fått ingenting) mens det hjelper ikke eg måtte betaler ca 1000kr og avbestille abonnementet som eg har aldri brukt. lovlige tyver lol.
Hei, Evan! Dette var jo ikke noe gøy å høre i det hele tatt. Jeg har full forståelse for at dette ikke er noe hyggelig for din del. Om du sender oss en epost til [email protected] med mobilnummeret ditt og litt informasjon så skal jeg gjør alt jeg kan for å finne en god løsning for begge parter i denne saken. Med vennlig hilsen Thomas.