Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Førstegangs inntrykket meget godt. Gav opplysende svar, Følte att ,jeg kunden vart godt informert på de spørsmål jeg stilte .Kundeservice er ikke alltid det desverre.
Hei Knut, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi gjør alltid vårt beste for å svare på kunders spørsmål så godt som mulig og da setter vi pris på å høre at du har hatt denne opplevelsen! Håper du får en strålende dag videre :) Hilsen Eline
Eg bestelt mobilabonnement og ny nummer fra Talkmore. etter 2 måneder eg fått kvittering på ca1000 kr og simkortet har ikke komme ende. slev om eg ringte dem flere ganger fordi eg bor på et tett sted som vi har ikkje elkjøp eller talkmore Simkort de alltid svarer vi vil sende simkortet igjen (de sendte 5 eller 6 simkort men eg har fått ingenting) mens det hjelper ikke eg måtte betaler ca 1000kr og avbestille abonnementet som eg har aldri brukt. lovlige tyver lol.
Hei, Evan! Dette var jo ikke noe gøy å høre i det hele tatt. Jeg har full forståelse for at dette ikke er noe hyggelig for din del. Om du sender oss en epost til [email protected] med mobilnummeret ditt og litt informasjon så skal jeg gjør alt jeg kan for å finne en god løsning for begge parter i denne saken. Med vennlig hilsen Thomas.
My wife and I ported out on 03.01.2022, and got invoices for the whole month of January. I contacted support and my invoice was deleted. But my wife already paid the invoice as a habit, and when she tried to contact support, they refused to refund and said that a paid invoice cannot be refunded. This makes no sense, I have a feeling they are just trying to keep the money. If you are able to delete an unpaid invoice, it should also be possible to refund a paid invoice.
Hello Quoc! I'm sorry that you've had a negative experience with us. I would like to take a closer look at your case and see if this is something we can correct. If you send us an email to [email protected] with your wife's phone number we will give you a respons once we have looked further into your case. Best regards Thomas.
Har hatt Talkmore i 10 år nå, superfornøyd med pris og dekning. Har også bestilt tlf gjennom appen deres, enkelt og greit.
Hei, Mette! Hva annet kan vi ønske oss enn slike flotte tilbakemeldinger? 😄 Tusen takk til deg som har vært kunde i 10 år, det setter vi stor pris på. Jeg håper at telefonen funker som den skal og at du er minst like fornøyd med abonnementet fremover. Med vennlig hilsen Thomas.
Overkommelige priser. Aldri feil på faktura. Imøtekommende og vennlig kundeservice. Service som dette er en viktig faktor for å beholde kundene sine.
Hei, Mariel! Dette var jo helt glimrende å høre, tusen takk for en hyggelig omtale 🤩 Vi skal gjøre alt i vår makt for at fremtidige år blir minst like hyggelige som Talkmore-kunde. Med vennlig hilsen Thomas.
Vi har bedriftsabonnement og opplevde utfordringer knyttet til oversikt over datamengde. Talkmores kundemedarbeider var svært serviceinnstilt og hjelpsom med å veilede.
Hei, Thomas! Det må nevnes at vi alltid jobber med å bli bedre, dette gjelder også oversikt på mine sider/appen. Forhåpentligvis blir det lettere å følge med på databruken fremover. Uansett så gleder vi oss over at kundeservice har gitt hjelpen dere har behov for 😊 Ha en fortsatt fin dag, med vennlig hilsen Thomas.
Jeg er svært fornøyd med hjelpen og prisen min mor fikk på sitt abonnement.
Hei, Kine! Det er jo bare helt supert! Vi håper selvfølgelig at din mor har samme oppfatning og at abonnementet lever opp til forventningene. 😁 Ønsker deg en riktig fin uke, med vennlig hilsen Thomas.