Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alltid god hjelp og svar på mine henvendelser og spørsmål 👍
Hei Eli, Fornøyde kunder er akkurat det vi jobber for å ha, så vi setter utrolig stor pris på tilbakemeldingen din! Vi er glad for å ha deg som kunde :) Ha en strålende dag! Hilsen Eline
Det er veldig viktig å møte proffe folk når man trener hjelp. Det fikk jeg og er veldig fornøyd.
Hei Per, Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen din! Så utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd :) Ha en fin dag! Hilsen Eline
Var i kontakt med Talkmore for å få liv i ett datakort…Fikk en kundebehandler på tråden som ikke bare var blid…Han kunne jobben sin godt uten noe fomling.. Så jeg er meget fornøyd med Talkmore som sørger for at deres folk kan jobben sin.
Hei Tor, Vi gjør vårt beste for at våre kundebehandlere skal være eksperter i alt som har med Talkmore å gjøre, så at du sitter igjen med denne opplevelsen er veldig gøy å høre! Tusen takk for tilbakemeldingen din :) Ha en fin dag! Hilsen Eline
Førstegangs inntrykket meget godt. Gav opplysende svar, Følte att ,jeg kunden vart godt informert på de spørsmål jeg stilte .Kundeservice er ikke alltid det desverre.
Hei Knut, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi gjør alltid vårt beste for å svare på kunders spørsmål så godt som mulig og da setter vi pris på å høre at du har hatt denne opplevelsen! Håper du får en strålende dag videre :) Hilsen Eline
Eg bestelt mobilabonnement og ny nummer fra Talkmore. etter 2 måneder eg fått kvittering på ca1000 kr og simkortet har ikke komme ende. slev om eg ringte dem flere ganger fordi eg bor på et tett sted som vi har ikkje elkjøp eller talkmore Simkort de alltid svarer vi vil sende simkortet igjen (de sendte 5 eller 6 simkort men eg har fått ingenting) mens det hjelper ikke eg måtte betaler ca 1000kr og avbestille abonnementet som eg har aldri brukt. lovlige tyver lol.
Hei, Evan! Dette var jo ikke noe gøy å høre i det hele tatt. Jeg har full forståelse for at dette ikke er noe hyggelig for din del. Om du sender oss en epost til [email protected] med mobilnummeret ditt og litt informasjon så skal jeg gjør alt jeg kan for å finne en god løsning for begge parter i denne saken. Med vennlig hilsen Thomas.
My wife and I ported out on 03.01.2022, and got invoices for the whole month of January. I contacted support and my invoice was deleted. But my wife already paid the invoice as a habit, and when she tried to contact support, they refused to refund and said that a paid invoice cannot be refunded. This makes no sense, I have a feeling they are just trying to keep the money. If you are able to delete an unpaid invoice, it should also be possible to refund a paid invoice.
Hello Quoc! I'm sorry that you've had a negative experience with us. I would like to take a closer look at your case and see if this is something we can correct. If you send us an email to [email protected] with your wife's phone number we will give you a respons once we have looked further into your case. Best regards Thomas.
Har hatt Talkmore i 10 år nå, superfornøyd med pris og dekning. Har også bestilt tlf gjennom appen deres, enkelt og greit.
Hei, Mette! Hva annet kan vi ønske oss enn slike flotte tilbakemeldinger? 😄 Tusen takk til deg som har vært kunde i 10 år, det setter vi stor pris på. Jeg håper at telefonen funker som den skal og at du er minst like fornøyd med abonnementet fremover. Med vennlig hilsen Thomas.