Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig kundekonsulent som informerte om at leveransedato på min bestilling av ny telefon dessverre ikke kunne tidfestes.
Heisann Ivar! Vi ønsker alltid å gi våre kunder en god opplevelse i kontakt med kundeservice, det er godt å høre at dette var tilfelle hos deg selv om leveringstid ikke kunne tidfestes. Ønsker deg en fortsatt flott dag, hilsen Jakob.
Fantastisk service fra alle kundebehandlere jeg har vært i kontakt med i tlf.samtale siden jeg ble kunde hos dere😀
Heisann Gunn! Det er så flott at du har hatt gode opplevelser i kontakt med kundeservice de gangene du har ringt, slik skal det alltid være hos oss :-) Tusen takk for en hyggelig omtale! Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Hyggelig stemme og bruker god tid til å svare på alle spørsmålene 👍🙂
Heisann Aung! Så godt å høre at du hadde en hyggelig opplevelse i kontakt med kundeservice, slik skal det alltid være :-) Tusen takk for positiv tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Kunde behandling er rask.og jeg er også strøm kunde hos dere.
Heisann Frode! Dette var hyggelig å høre og flott at du har både mobilabonnement og strøm hos oss. Vi skal fortsette å gjøre vårt ytterste for å holde deg fornøyd :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Jeg synes Talkmore er best på kundeservice, kvalitet og pris. Kundemottaker er faglig dyktig, lett å forstå. Hyggelig og hjelpsom.
Heisann Khamzat! Det at du tok deg tid til å skrive en så hyggelig tilbakemelding setter vi utrolig stor pris på. Det er godt å høre at du er fornøyd med både kundeservice og pris :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Fikk raskt oversikt over hvilke tilbud som lønnet seg for hele familien, og har derved spart over 1000,- i måneden.
Heisann Tove! Det skal lønne seg å være Talkmore kunde, men i ditt tilfelle lønte det seg jo skikkelig :-) Det er godt å høre at du fikk en så god løsning. Tusen takk for tilbakemeldingen. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Ryddig konkret og tydelig informasjon. Ikke noen antydning til å " overselge" tilbud. Du får konkret det du ber om.! Hyggelig mottakelse når jeg kontaktet kundeservice, ikke noe som virket overdrivelse av hvor super/ flott osv et abonnement er hos Talkmore. Konkret informasjon er beste salgstriks til å få nye kunder , all overdrivelse virker motsatt. Fortsett med denne måten å reklamere for produktene det vinner kunder , slik jeg gjorde 👍😊
Heisann Gro! Dette var en fryd å lese og jeg vil takke for en så hyggelig tilbakemelding. Vi skal fortsette den gode jobben her i Talkmore, slik at du forblir fornøyd i lang tid fremover :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.