Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er ny kunde. Fikk Utmerket service. Var høflig, informativ og løste problemet på en utmerket måte.
Hei Magne! Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte.Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv. Ønsker deg en fantastisk uke! 😊🌟 Mvh. Halima
Har vært kunde i over 15 år hos talkmore og aldri vurdert å bytte, da det alltid er topp service og (alltid) dekning og anbefaler Talkmore på det sterkeste til alle som er på farten og forventer at det fungerer på best mulig måte. Mvh. Ruffe
Hei Rune, Dette var utrolig hyggelig å høre! Tenk at vi har vært så heldige å hatt deg som kunde hos oss i over 15 år! Jeg er utrolig glad for å høre at du er fornøyd hos oss, og vi setter pris på at du anbefaler oss videre. Jeg håper vi får ha deg som god kunde i mange år til! Ønsker deg en nydelig helg, hilsen Julia.
Får god hjelp. Super kundeservice som er veldig hjelpsom. Gir deg gode løsninger. Prisen på abonnementet er god, med vervepremier også.
Hei Frode, Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Det er akkurat sånn det skal være å være kunde hos oss, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen! Tusen takk for kjempe fine ord! Vi setter stor pris på gode kunder som deg. Ønsker deg en nydelig helg, hilsen Julia.
Superfornøyd, god dekning, god kundeservice. Lett å komme i kontakt med de.
Hei Heidi, Dette var en utrolig fin omtale som vi setter stor pris på! Jeg er virkelig glad for at du er super fornøyd, og at du opplever god kundeservice og dekning! Det er akkurat sånn det skal være. Jeg håper vi får ha deg som god kunde hos oss i mange år! Takk for fine ord. Ønsker deg en fantastisk helg, hilsen Julia.
De lurer deg de også . Også de bruker hyggelige (unge?) menn til å ringe gamle kjerringer - og de er svært gode til å virke overbevisende og hjelpsomme. Men selv om du presiserer hele tiden at du ikke vil, og ikke har inngått noen avtale - gang på gang -skriftlig og muntlig, så OPS her var en avtale likevel - og det å få stanset den oppleves nesen uvirkelig, som å være fanget i noe du ikke kommer ut av. Og uansett hvor mange ganger du tar kontakt og gjentar dette - disse hyggelige unge menn lover å hjelpe deg - men ingen gir noen tilbakemelding, og ingen løser problemet ditt. Det er som å snakke til veggen. Til slutt skriker man. Og da legger de bare på.
Hei Anne, Dette var ikke noe hyggelig å høre, og det skal selvfølgelig ikke være sånn. Jeg hadde satt pris på om du kunne sendt meg en e-post til [email protected] så jeg kan ta dette videre for å unngå at slike hendelser oppstår igjen. Vi setter pris på at du deler dette med oss. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Julia.
Har vært uavbrutt kunde i over 20 år siden dere hetet . Alltid hyggelig servise.
Hei Karl, Det varmer mitt grønne Talkmore hjerte å høre at du har vært lojal kunde hos oss i over 20 år. Dette kunne jo nesten ikke blitt bedre! Jeg blir virkelig glad for at vi har gode kunder som deg, og jeg håper du forblir kunde hos oss i minst 20 år til! Ønsker deg en fantastisk helg, hilsen Julia.
Fikk hjelp med et teknisk problem, enkelt forklart, kjapt og hyggelig utført. Har vært en fornøyd Talkmore-kunde i lang tid, og fortsetter med det.
Hei Johnny, Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en strålende helg, hilsen Julia.