Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De lurer deg de også . Også de bruker hyggelige (unge?) menn til å ringe gamle kjerringer - og de er svært gode til å virke overbevisende og hjelpsomme. Men selv om du presiserer hele tiden at du ikke vil, og ikke har inngått noen avtale - gang på gang -skriftlig og muntlig, så OPS her var en avtale likevel - og det å få stanset den oppleves nesen uvirkelig, som å være fanget i noe du ikke kommer ut av. Og uansett hvor mange ganger du tar kontakt og gjentar dette - disse hyggelige unge menn lover å hjelpe deg - men ingen gir noen tilbakemelding, og ingen løser problemet ditt. Det er som å snakke til veggen. Til slutt skriker man. Og da legger de bare på.
Hei Anne, Dette var ikke noe hyggelig å høre, og det skal selvfølgelig ikke være sånn. Jeg hadde satt pris på om du kunne sendt meg en e-post til [email protected] så jeg kan ta dette videre for å unngå at slike hendelser oppstår igjen. Vi setter pris på at du deler dette med oss. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Julia.
Har vært uavbrutt kunde i over 20 år siden dere hetet . Alltid hyggelig servise.
Hei Karl, Det varmer mitt grønne Talkmore hjerte å høre at du har vært lojal kunde hos oss i over 20 år. Dette kunne jo nesten ikke blitt bedre! Jeg blir virkelig glad for at vi har gode kunder som deg, og jeg håper du forblir kunde hos oss i minst 20 år til! Ønsker deg en fantastisk helg, hilsen Julia.
Fikk hjelp med et teknisk problem, enkelt forklart, kjapt og hyggelig utført. Har vært en fornøyd Talkmore-kunde i lang tid, og fortsetter med det.
Hei Johnny, Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en strålende helg, hilsen Julia.
Veldig fornøyd med Talkmore,men det tok en stund før jeg kom igjennom på kundeservicen
Hei Jan, Det er jo bare helt nydelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår! I perioder kan vi ha litt mer pågang som gjør at vi har noe lengre ventetid. Vi setter stor pris på tålmodigheten. Ønsker deg en fantastisk fin helg, hilsen Julia.
Det er greit å ringe kundeservice , ikke så veldig lang ventetid. Musikken de spiller burde byttes i noe beroligende. Det beste er at de fleste kundebehandlere kan jobben sin!
Hei Gunn, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din, og vil ta med oss dette videre. Jeg er glad for å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår! Takk for fin omtale. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.
Kort ventetid før jeg fikk svar. Jeg fikk raskt hjelp til det jeg lurte på og det satte jeg pris på.
Hei Solveig, Så utrolig gøy å høre at du opplever å få så god hjelp av oss! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Vi setter stor pris på fine omtaler som dette. Jeg er glad vi har gode kunder som deg. Ha en super helg, hilsen Julia.
utmerked kundeservice bruker talkmore bedrift er veldig fornøyd
Hei Ivan, Så fantastisk gøy å høre at du er fornøyd med vår kundeservice! Jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal bli tatt i mot like godt i lang tid. Takk for fin omtale. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.