Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har mye familie i dk. Med talkmore ringer jeg gratis til dem fra Norge, både mobil og ordinære tlf. Så vidt jeg har funnet så langt på alle år med talkmore, er de de eneste som tilbyr det til den prisen! Vurderte å bytte til komplett nå da de kom med fri bruk i bl.a USA, da det er noe jeg savner. Men uten gratis ringing til dk så blir det å beholde talkmore.
Kan dessverre ikke si noe som er bra, men billig abonnement blir veldig dyrt fordi det er ikke mulig å begrense mobildata med alle abonnementer. Dårlig kundeservice, nettside og app.
Fikk høye første mnd ved bestilling fakturaer. Ble lovet kr 99 de 3 første mnd, dårlig hjemmeside..
Jeg ble stoppet på gata av selgere som lurte på om jeg hadde fått en powerbank fra dem. De går bevisst fram som om dette er noe de deler ut gratis. Jeg lot dem bruke av tida mi og svarte ut spørsmålene de hadde om mitt abonnement og mobilbruk. Da det til slutt viste seg at de ikke kunne tilby noe bedre eller rimeligere enn hva jeg i dag hadde måtte jeg be om denne powerbanken. Da fikk jeg vite at; nei den er til de som inngår avtale med dem. For noen år tilbake ble jeg oppringt av en telefonselger fra dem som ville tilby meg et bedre abonnement enn hva jeg på den tid hadde. Selgeren lirte av seg noe sånt som "Jeg har et personlig tilbud fra meg til deg". Så skulle jeg få en SMS jeg måtte svare på for å inngå avtalen. Etter avsluttet samtale gikk jeg på deres nettsider og så at de kjørte dette som en kampanje nå; altså intet personlig tilbud til meg. Jeg unnlot så å svare på SMSen. En stund senere fikk jeg beskjed om at de hadde foretatt en kredittvurdering av meg, noe jeg ikke hadde gitt tillatelse til. Jeg kontaktet Talkmore og ba dem rydde opp blant selgerne sine. De beklaget seg kun og var ikke interessert i å kompensere meg for denne powerbanken jeg opplevde å bli lovet. Anbefaler andre å kreve powerbanken i hånda før man i det hele tatt skal gidde å snakke med dem.
Nettopp blitt kunde. Det første som skjer er at jeg har blitt fakturert for mere enn det jeg skal. Når jeg da sender en mail ang dette, får jeg ingen svar tilbake. Har ringt de flere ganger uten noe positivt svar. Forferdelig kundeservice.. Hold dere unna folkens!
Alt bra men litt dyrt. For dårlig informasjon det var å bruke telefonen og surfe i USA sist sommer. Koste kr 2500 kr på to ukers opphold
Byttet datamengde fra 50GB til 20GB, og jeg kan ikke skjønne noe annet enn at jeg da måtte betale dobbelt for en mnd. Har nå sendt fire henvendelser uten svar fordelt over 6 uker. Garantien på at de skal svare innen tre dager er ikke mye verdt.