Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nettopp blitt kunde. Det første som skjer er at jeg har blitt fakturert for mere enn det jeg skal. Når jeg da sender en mail ang dette, får jeg ingen svar tilbake. Har ringt de flere ganger uten noe positivt svar. Forferdelig kundeservice.. Hold dere unna folkens!
Alt bra men litt dyrt. For dårlig informasjon det var å bruke telefonen og surfe i USA sist sommer. Koste kr 2500 kr på to ukers opphold
Byttet datamengde fra 50GB til 20GB, og jeg kan ikke skjønne noe annet enn at jeg da måtte betale dobbelt for en mnd. Har nå sendt fire henvendelser uten svar fordelt over 6 uker. Garantien på at de skal svare innen tre dager er ikke mye verdt.
Talkmore er mobilselskapet som tilpasser abonnementet etter ditt behov, du kan justere enkelt opp og ned mobildata, og gir hele 2 mnd gratis abonnement om du verver andre! Jeg har så langt nydt 1200 kr i rabatter! I tillegg tjener du morepoints på alt du betaler, som du igjen kan kjøpe ekstra mobildata for.
Etter 1 mnd opplever jeg at wifi slår seg av og plutselig har jeg ? bestilt, not men fikk regning på 500 ekstra for mobil data som jeg hverken har brukt eller bestilt. Da wifi liksom ikke virket på mobilen, ren svindel faktisk. Rett i do med Talkmore!!
Gunstig pris på det selskapet men jeg er ikke så mye imponert over min tid som kunde da de må jo ta hensyn til at jeg er vært en stabil abonnent over 4 år. Det er en av de mest ensrettet vurdering av mitt kundeforhold hos dem. De burde ta en helhetsvurdering istedenfor å se på bet.an.mrk blindt.
Begynte som det billigste ut av de operatørene jeg sjekket, og mulighet til å betale på forhånd. Men nå er mobilregningen blitt høy, og jeg vil prøve noen operatører som tilbyr billigere alternativ. God dekning generelt.