Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gunstig pris på det selskapet men jeg er ikke så mye imponert over min tid som kunde da de må jo ta hensyn til at jeg er vært en stabil abonnent over 4 år. Det er en av de mest ensrettet vurdering av mitt kundeforhold hos dem. De burde ta en helhetsvurdering istedenfor å se på bet.an.mrk blindt.
Begynte som det billigste ut av de operatørene jeg sjekket, og mulighet til å betale på forhånd. Men nå er mobilregningen blitt høy, og jeg vil prøve noen operatører som tilbyr billigere alternativ. God dekning generelt.
Vært kunde siden de startet omtrent. De tar altfor dårlig vare på sine mest trofaste kunder. Vurderer sterkt å bytte til er billigere abonnement med mer inkludert data til en lavere pris.
Ble vervet av en venn så sparte noen hundrelapper på å bytte til Talkmore. Har gått problemfritt. Vanskelig å rekruttere andre så jeg får gratis, men foreløpig tenker jeg å holde meg til Talkmore. Hadde nok forblitt hos Telia om ikke vervesystemet hadde eksistert. Anbefales til studenter hvertfall.
Jeg har alltid vært fornøyd med Talkmore. De tar en seriøst hvis det er noe og man blir behandlet utmerket av Kundebehandlerne. Jeg har aldri fått så gode avtaler hos noen andre selskaper og hvis det har skjedd en feil så har jeg fått kompensasjon for det. Anbefaler det til alle mine venner!! Dette er et selskap jeg føler meg trygg i og stoler på!
Ekstremt dyrt, dårlig dekning, problemer med nettsiden og en kundeservice som er helt udugelig og ikke svarer på henvendelser.
Sender faktura på 70kr hver måned etter at du har sagt opp kundeforholdet. Overfakturerer og sender faktura før du engang har blitt kunde.