Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Talkmore har god dekning hvor enn jeg drar. Alltid imøtekommen og hyggelige folk i kundeservice 😃 Alltid fått den hjelp jeg har trengt 👍👍
Hei, Hege 😃 Tusen takk for tipp topp tilbakemelding! Det er så kjekt å lese at du er fornøyd, og at vi lever opp til navnet vårt :-D Ha en super dag! Med vennlig hilsen Talkmore!
Ingen ting å klage på ang Telefon abo. Skulle ønske dere hadde bedre tilbud på mobilt bredbånd. Her må jeg nok ta til takk med Telia 🤔
Hei, Trond! Takk for de gode ordene. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så skal vi se hva vi kan hjelpe deg med! Vennlig hilsen Talkmore.
Serviceminded, løsningsorienterte og hyggelige medarbeidere.
Bra dekning, Flott kundeservice, lett å komme i kontakt med kundeservice ved spm.
Jeg er banknorwegian kunde og skulle i den anledning få cashpoints ved å bytte til Talkmore. Det tok flere måneder før de ordnet dette og jeg måtte sende opp til fem purringer til kundeservice. Styr unna.
Hei, Anne! Leit å lese at du har hatt en dårlig erfaring med vårt samarbeid med Norwegian. Om alle vilkår for tilbudet blir oppfylt, så skal poengene overføres til din Reward-konto etter to innbetalte fakturaer påfølgende måned, så det vil ta ca 3 måneder fra registrering til man har poengene på konto. Vi ønsker selvfølgelig at alle skal ha en så god opplevelse som mulig hos oss, så ta gjerne kontakt med oss og fortell hva du har opplevd så vi kan forbedre dette. Ha en fin dag, hilsen Talkmore!
Er meget fornøyd med service og pris hos talkmore. Dem kan jobben sin helt klært🙂👍
Har informert selger som ringer at vi ikke skal kontaktes. Han ler bare og sier at han er helt sikker på at jeg kommer til å bli kunde. Hver gang de ringer, ringer det 1 gang før de legger på. Burde vært anmeldt for telefonterror.
Hei, Trygve! Leit å høre at du har hatt dårlige opplevelser med våre selgere - Slik at det så absolutt ikke være, og vi ønsker gjerne å ta tak i dette. Om du kunne tatt kontakt med oss på kundesenteret via telefon på 915 09 915 eller på vårt kontaktskjema med litt mer informasjon om hendelsen så hjelper vi deg gjerne. Vil også tipse deg om å reservere deg gjennom Brønnøysundregistret mot telefonsalg. Ha en fin dag!