Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har informert selger som ringer at vi ikke skal kontaktes. Han ler bare og sier at han er helt sikker på at jeg kommer til å bli kunde. Hver gang de ringer, ringer det 1 gang før de legger på. Burde vært anmeldt for telefonterror.
Hei, Trygve! Leit å høre at du har hatt dårlige opplevelser med våre selgere - Slik at det så absolutt ikke være, og vi ønsker gjerne å ta tak i dette. Om du kunne tatt kontakt med oss på kundesenteret via telefon på 915 09 915 eller på vårt kontaktskjema med litt mer informasjon om hendelsen så hjelper vi deg gjerne. Vil også tipse deg om å reservere deg gjennom Brønnøysundregistret mot telefonsalg. Ha en fin dag!
Har vært kunde hus Talkmore i 5 år uten om oppleve en liten problem. Hele familie og slekta er kunde hos dem og alle er fornøyde. Kommer til å finne mer kunde til dem fordi de fortjener dette. Tommel opp.
Hei, Emrah! Så utrolig fint å lese at du har vært fornøyd gjennom hele ditt lange kundeforhold! Vi håper på 5 knirkefrie år til! Ha en fin dag! Hilsen Talkmore.
Aldri vært problemer av noen slag. Alltid hyggelige kundebehandlere.
Har aldri vært så lenge og samtidig vært så fornøyd med et mobilabonnement som hos Talkmore. Enkelt og bruke appen, gode åpningstider hos kundeservice, hyggelige priser og ikke minst hyggelige kundebehandlere. Har familieabonnement og kunne gjerne hatt litt mere GB til samme pris 👍🏻😊
Hei, Øyvind! Dette var gøy å lese, tusen takk. Arbeidet mot å gi kundene våre en så god opplevelse som mulig stopper aldri! Ha en fantastisk dag, hilsen Talkmore!
Våre erfaringer, viser til familiære betraktninger. Så, er vi sant enig om, at ingen annet alternativ vil stå oss nær, foruten Talkmore, som partner er, ved den totale løsning for vår slekt og familie nær.
Hei, Kurt! Tusen takk for fine ord. Vi jobber hardt for å kunne tilby gode løsninger og god service til våre kunder, så dette setter vi pris på. Hilsen oss i Talkmore
Raskt svar, ingen vente tid, (Anonymisert) ryddet opp i rotet og problemet relatert til feil med lading av data i appen! Oppgraderte to abonnement jeg har 👍😀
Hei, Rune! Ingenting er bedre enn å lese at du har funnet passende abonnement hos oss, og at ting er blitt ryddet opp i! Hjertelig takk for din tilbakemelding :-D Ha en super dag! Med vennlig hilsen Talkmore
Gunstig abonnement. Ingen ventetid på supporttjenesten, men ikke minst - god fagkunnskap. Veldig fornøyd !
Hei, John! Super tilbakemelding! Det varmer å lese at du er fornøyd hos oss, og vi setter stor pris på din tilbakemelding. Ha en flott dag! Med vennlig hilsen Talkmore