Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde problemer med telefonen min. Ringte kundeservice og traff en hyggelig dame som gikk rett på sak og løste problemet mitt ila en meget kort samtale. Var på hytta og hun sparte meg for en biltur på 37 mil. som jeg ellers måtte ha tatt for å få ordnet det.
Hei, Kjell! Dette er slikt som for oss er veldig gøy å lese - at vi direkte utgjør forskjellen på ekstremt lang, og kjedelig biltur eller en god dag! Tusen takk for at du velger å dele dette her. Ha en fin dag videre, og fortsatt god sommer. Mvh Talkmore.
Tull fra 1 dag 7 SIM-kort til 2 mobiltelefon ( ikke servisevennlig anbefales ikke ) kun lang ventetid for å få svar og den ufyselige musikken i ventetida : ikke kompetanse til dette arbeide / skift mannskap snarest mulig
Hei, Ella! Veldig kjedelig å høre at du har dårlige erfaringer med oss. Det er absolutt ikke slik vi ønsker at det skal være. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt om du ønsker, så skal vi se om vi kan komme frem til en avklaring på ditt tilfelle. Ha en fin dag, hilsen Talkmore.
KJEMPEFORNØYD! Utrolig bra dekning, priser og familieløsning. Folk under sier så mye tull. Alt handler om deg som menneske. Betaler du dine regninger? null problem. Kjøper du ekstra data/produkter- ditt problem ikke skyld på talkmore for høyere regning. Har du ikke bedt om faktura på mail? da får du fakturagebyr. Rett og slett alt handler om hva du gjør som person. Hold deg ansvarlig selv. Vært kunde lenge og aldri blitt fakturert 1kr ekstra for min familie. Fordi jeg ikke lar de kjøpe data, betaler regninger tidsnok, og har bedt om fakturagebyr etc. :D
Hei, HK! Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding! Det fikk oss til å smile. Vi må selvfølgelig tenke på at situasjoner som oppstår kan oppleves forskjellige for begge parter, så vi skal alltid møte kundene våre med respekt og forståelse. At du har hatt gode opplevelser med oss, og velger å dele det her, setter vi utrolig stor pris på. Tusen takk, og ha en fin dag! Vennlig hilsen Talkmore.
Unngå Talkmore. Veldig sleipe og gjerrige kundeservice gjør at jeg ikke klarer å være kunde der mer. Etter å ha vært kunde over ett år der, så sender fortsatt feil regninger og må ringe å diskutere med den HVER MND. På toppen av alt det der så klarer lillebror og trykke på at han vil ha større datapakke slutten av mnd. De vil ha for begge mnd både juli og august. Er det mulig? Alt det handler om for Talkmore og Telenor er jo penger, intet annet. Trist og veldig irriterende fordi vi er hele 10 stk på Talkmore og fortsatt vi blir behandlet sånn.
Hei, Abdirazak! Dette var ikke særlig gøy å lese. Vi ønsker gjerne å se om det er noe vi kan gjøre for å rette opp dette inntrykket, så ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt, så skal vi absolutt gjøre det vi kan for deg. Ha en fin dag! Vennlig hilsen Talkmore.
Ble oppringt av en selger som meldte et godt tilbud, noe det er. Men opplever nå i ettertid at informasjon vedkommende ga meg på spørsmålene ang familierabatt og faktura ikke stemmer overens med det en ble lovet. Ønsker en å bytte til talkemore anbefaler jeg å ikke motta tilbud fra telefonselgerne, da heller å ta kontakt via nettsidene (for de som ønsker å lese en haug av informasjon) eller ta kontakt med kundeservice, de oppgir etter min mening sannheten bedre.
Hei, Vilde! Dette vil vi gjerne se nærmere på. Selgere er vårt ansikt utad, og når det blir gitt feil informasjon, så er dette en noe vi tar på alvor. Om du har mulighet, så ønsker vi gjerne at du tar kontakt med vårt kundesenter på 915 09 915, Chat via talkmore.no eller kontaktskjema. Utover det, så liker vi godt at du nevner at kundesenteret vårt er til å stole på. Tusen takk! Ha en fin dag! Vennlig hilsen Talkmore.
Ringte service og fikk ordnet det jeg skulle, fort og greit. Har vært kunde i mange år og har alltid fått god service. Ikke alltid greit for oss pensjonister å forstå alle ord og uttrykk i dataverdenen og da er det godt å bli møtt med respekt.
Hei, Elna! Her nevner du noe viktig - det å bli møtt respekt. Det er aldri feil å stille oss spørsmål, uansett. Ta kontakt, vi svarer deg med glede! Tusen takk for en fin tilbakemelding. Ha en fin dag, hilsen Talkmore!
Nettsiden er uendelig treg, og du blit logget ut om du prøver chat. Når du så logger inn igjen er du ute av chaten. I tillegg står det at jeg har 0 MB, nå som jeg har byttet. Man forventer at det skal stå det du faktsisk skal ha, dvs. den mengden du har bestilt i snitt pr. dag ved bytte. Jeg byttet 31.juli til 4 GB og forventer da at jeg skal ha 4000/31*1 =129 MB. Og når jeg kontaktet de for å spørre om når jeg måtte aktivere SIM for å få byttet den 31. og ikke 30. Svaret var bare 1-2 dager. Kan de ikke bare si sannheten? Dagen etter hvis du gjør det før et klokkeslett? Så langt har jeg ikke noe bra å si om Talkmore.
Hei! Leit å lese at du har hatt dårlige opplevelser med våre systemer. Det er absolutt ikke ønskelig. Vi ønsker gjerne å se litt nærmere på det du nevner her, så om du har mulighet - Send oss gjerne en henvendelse via kontaktskjemaet vårt, så skal vi prøve å forbedre dette fremover. Takk for tilbakemeldingen! Ha en fin dag, hilsen Talkmore.