Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nettsiden er uendelig treg, og du blit logget ut om du prøver chat. Når du så logger inn igjen er du ute av chaten. I tillegg står det at jeg har 0 MB, nå som jeg har byttet. Man forventer at det skal stå det du faktsisk skal ha, dvs. den mengden du har bestilt i snitt pr. dag ved bytte. Jeg byttet 31.juli til 4 GB og forventer da at jeg skal ha 4000/31*1 =129 MB. Og når jeg kontaktet de for å spørre om når jeg måtte aktivere SIM for å få byttet den 31. og ikke 30. Svaret var bare 1-2 dager. Kan de ikke bare si sannheten? Dagen etter hvis du gjør det før et klokkeslett? Så langt har jeg ikke noe bra å si om Talkmore.
Hei! Leit å lese at du har hatt dårlige opplevelser med våre systemer. Det er absolutt ikke ønskelig. Vi ønsker gjerne å se litt nærmere på det du nevner her, så om du har mulighet - Send oss gjerne en henvendelse via kontaktskjemaet vårt, så skal vi prøve å forbedre dette fremover. Takk for tilbakemeldingen! Ha en fin dag, hilsen Talkmore.
Vi har vært veldig fornøyd så langt. Rollover gjør at vi sparer opp data til de gangene vi er på hytta. Kundeservice er hjelpsomme hvis det skulle være noe.
Hei! Takk for fin tilbakemelding! Veldig gøy at du finner Data Rollover-tjenesten vår spesielt nyttig. Ha en fin dag, og god sommer videre! Hilsen Talkmore.
Etter å ha vært langvarig kunde av en av de store på markedet, var det forfriskende å oppleve et selskap som for det første er rimelig, men som også har en rask og oppegående kundeservice, som hvis man ringer, ikke sender deg ut på en omstendelig runde av forskjellige menyer, og som fyller ørene med muzak i evigheter, før du kommer i kontakt med noen som kanskje må sette deg videre, siden de selv ikke kan hjelpe likevel.. kundeservice og kompetanse er 100%.. Så langt, så vil fremtiden vise..
Hei, Thor! Tusen takk for fin tilbakemelding. Det setter vi utrolig stor pris på, og skal absolutt gjøre det vi kan for å opprettholde effektiviteten og kompetanse. Ha en fin dag! Hilsen Talkmore.
Fikk raskt svar og fant årsaken til problemet med datakort.
Hei, Petter! Takk for fin tilbakemelding! Det settes veldig stor pris at du tar deg tid. Ha en fin dag! Vennlig hilsen Talkmore.
God service, hyggelige folk. Vi har hatt mobilt bredbånd, men når du overskrider ant. Mb i mnd, så er det veldig dyrt. Dette ble veldig uheldig med hjemmekontor. Nå har vi byttet leverandør og har 3 ganger hastigheten og 20 ganger mer Mb i måneden til samme pris.
Hei, Gunn! Leit å høre at vårt produkt ikke stod til forventningene, men samtidig fint at menneskene du møtte hos oss var en positiv opplevelse. Vi skal gjøre det vi kan for å bli bedre på dette. Takk for tilbakemeldingen! Ha en fin dag videre, og du er alltid velkommen tilbake om det skulle bli aktuelt. Vennlig hilsen Talkmore.
Løsningorientert kundebehandler som aksepterte feilen som ble begått. Hun besvarte med å rette opp feil i kundeforhold/ faktura samt krediterte det aktuelle beløpet. Talkmore må likevel ha litt kritisk forhold til ivrige selgere som gjør feil.
Hei, Rajan! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi jobber alltid for at alle ledd hos oss skal være så godt, oversiktlig og enkelt for kundene våre. Og vi skal absolutt gjøre det vi kan for å rette opp når feil inntreffer. Ha en fin dag, og god sommer videre. Hilsen Talkmore!
Uansett problem fikser Talkmore det og er bare superfornøyd. Kan anbefale å bli kunde, er en fornøyelse å snakke med dem på telefon eller på chat. Så prøv dem og du blir fornøyd.
Hei, Jan! Her blir vi nesten litt blyge. Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding! Det blir satt utrolig stor pris på. Ha en fin dag, og god sommer videre, vennlig hilsen Talkmore.