Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tok kontakt med kundeservice fordi jeg oppdaget at de tok seg betalt for tjenester jeg ikke har bestilt. Møtte på en frekk kundebehandler som virkelig ikke har noe i servicebransjen å gjøre. Kundebehandleren mente de ikke kunne kreditere produktet de har lagt på ekstra (fra november 2021) for jeg burde strengt tatt sagt ifra tidligere. Joda enig i det - men jeg er vel desverre en av de naive kundene som tror man ikke blir lurt. At talkmore ikke kan vise til at dette ekstra produktet er bestilt heller sier vel sitt....
Hei Eva! Dette var virkelig ikke gøy å lese og det er leit at du har hatt en slik opplevelse i kontakt med kundeservice. Det må vi bare beklage for og jeg ønsker å se nærmere på dette, hvis du kunne sendt oss en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og en kort beskrivelse så skal jeg gjøre mitt ytterste for å finne en løsning. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Jakob.
Fikk raskt og godt svar da jeg litt bekymret ringte kundeservice. God service og lavere kostnader🥰
Heisann Jend! Det er godt å høre at dine bekymringer ble slukket ved å ta kontakt med kundeservice og at du fikk lavere kostnader er jo bare helt gull! :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Jakob.
Må bare si at æ syns dokker e så hyggelig hver gang æ prate med dokker 😄 aldri nei fra dokker å møte mæ på alt æ spørr om enda æ kan være vanskelig 😁 tusen takk får dødsbra abnomang får mæ å familien min å masse hjelp! 😄
Heisann Malin! Dette var en fryd å lese og det er supert at du er fornøyd med både kundeservice og abonnementet til deg og din familie, blir ikke så mye bedre enn dette :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Tusen takk for effektiv og hyggelig behandling av min forespørsel!
Heisann Bettina! Vi ønsker alltid å hjelpe våre kunder så godt vi kan, det er derfor virkelig godt å høre at du har fått god hjelp av kundeservice :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Alltid hyggelige og hjelpsomme når jeg kontakter dere. 😊😊Trygt og godt for meg som er gammel å bli møtt med vennlighet og forståelse. 👍
Heisann Birthe! Her ble vi først litt stresset når vi så 1 stjerne, men så ble vi positivt overrasket! Det er virkelig godt å høre at du har hatt en god opplevelse i kontakt med kundeservice og vi skal fortsette den gode jobben slik at du får 5 stjernes hjelp i mange år fremover :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
En veldig hyggelig dame, som hjalp meg med alt jeg trengte, og følte ho hadde all verdens tid på meg som kunde.
Heisann Charlotte! Vi har alltid tid til våre kunder og det er viktig for oss at man sitter igjen med en positiv opplevelse etter å ha vært i kontakt med kundesenteret :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Jakob.
Jeg fikk et raskt svar og ble presentert en god løsning på mitt spørsmål. Samtidig som personen var hyggelig og imøtekommende.
Hei Ann! Vi ønsker alltid å levere de beste løsningene for våre kunder og det er godt å se at dette gjenspeiler seg hos deg :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi utrolig stor pris på! Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.