Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kort ventetid på telefon. Snakket med hjelpsom medarbeider som gav seg tid til å ordne alt det praktiske mht overføring av tre telefonnumre. Første inntrykk av TalkMore veldig bra
Heisann Jakob! Vi prøver alltid å være så effektive vi kan slik at våre kunder ikke trenger å vente så lenge for å få hjelp. Det er virkelig godt å høre at ditt første inntrykk er veldig bra og vi skal gjøre alt vi kan for å holde deg fornøyd i mange år fremover :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en flott helg, hilsen Jakob.
Jeg hadde et lite problem med at jeg skulle dra på ferie osv… men de fikset det med et smil og en hyggelig prat.
Heisann Shaian! Det er helt gull å høre at du fikk fikset problemet etter å ha vært i kontakt med kundeservice og jeg håper ferien blir helt super! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :-) Ønsker deg en fin helg, hilsen Jakob.
Meget imøtekommende, hyggelig og hjelpsom kundeservice.
Heisann Charlott! Vi ønsker alltid å hjelpe våre kunder så godt vi kan og det er supert at du har fått det samme intrykket i kontakt med kundeservice :-) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og anbefalning. Ønsker deg en flott helg, hilsen Jakob.
Hver gang jeg lurer på noe er Talkmore rask til å svare, forklare og gi meg løsninger. Jeg har vært noen år med dem og vil ikke bytte til en annen firma. Nå er familien min både privat og firmakunder. Vi er fortsatt veldig fornøyd!
Heisann Maria! Å lese en så hyggelig tilbakemelding var en flott start på helgen :-) I Talkmore jobber vi alltid for å kunne tilby de beste løsningene for våre kunder og det at du og din familie har funnet løsninger med både privat og firma er jo helt gull! Ønsker deg en fin helg, hilsen Jakob.
God dekning hvor jeg har oppholdt meg og en kundeservice som leverer.
Heisann Benjamin! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding og det er jo helt supert at du er fornøyd med både dekning og kundeservice! Ønsker deg en flott helg, hilsen Jakob.
Tok kontakt med kundeservice fordi jeg oppdaget at de tok seg betalt for tjenester jeg ikke har bestilt. Møtte på en frekk kundebehandler som virkelig ikke har noe i servicebransjen å gjøre. Kundebehandleren mente de ikke kunne kreditere produktet de har lagt på ekstra (fra november 2021) for jeg burde strengt tatt sagt ifra tidligere. Joda enig i det - men jeg er vel desverre en av de naive kundene som tror man ikke blir lurt. At talkmore ikke kan vise til at dette ekstra produktet er bestilt heller sier vel sitt....
Hei Eva! Dette var virkelig ikke gøy å lese og det er leit at du har hatt en slik opplevelse i kontakt med kundeservice. Det må vi bare beklage for og jeg ønsker å se nærmere på dette, hvis du kunne sendt oss en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og en kort beskrivelse så skal jeg gjøre mitt ytterste for å finne en løsning. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Jakob.
Fikk raskt og godt svar da jeg litt bekymret ringte kundeservice. God service og lavere kostnader🥰
Heisann Jend! Det er godt å høre at dine bekymringer ble slukket ved å ta kontakt med kundeservice og at du fikk lavere kostnader er jo bare helt gull! :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Jakob.