Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Feil leveranse, Bestilte mobilt bredbånd, fikk mobiltelefon abonnement og utførlig beskrivelse av hvordan jeg skulle sette simkortet inn i mobilen og taste pinnkode. Det jeg skulle ha var simkort til mobil minirouter og beskrivelse om hvordan jeg aktiverte simkortet i denne. Forsøkte og forklare dette til kundeagent, men hun forsto ikke dette så jeg sa opp abonnementet og vil være uten internett fra og med neste måned.
Hei Jan, Dette var ikke noe hyggelig å høre, og ikke slik vi ønsker at våre kunder skal føle det etter å ha vært i kontakt med oss. Jeg vil veldig gjerne hjelpe deg videre. Du kan sende en e-post til [email protected], så ser vi nærmere på saken din. Ønsker deg en fin uke, hilsen Julia.
Vennlige og kompetente ansatte på kundeservice. Kort ventetid på telefon.
Hei Jmiller, Så fantastisk å høre! Jeg er glad du ble godt tatt i mot da du var i kontakt med oss. Vi ønsker alltid å hjelpe til så godt vi kan innen kort tid. Ønsker deg en fantastisk dag videre, hilsen Julia.
Kundeagenten var veldig hyggelig og ønsket å hjelpe, men det er ikke mulig pga Talkmores system; Talkmore behandler meg som to kunder siden jeg har to produkter (bredbånd og kontantkort). Ønsker å logge meg inn som EN kunde og få oversikt over produktene mine. Slik det er nå må jeg logge meg inn på "hvert produkt" - Kundenummeret mitt for bredbåndsabonnementet er 12 siffer, for kontantkortet 8 siffer. Jeg må dermed huske 20 siffer og to passord for å logge meg på! Det bør være en fordel for meg å ha flere produkter hos Talkmore, nå er det en ulempe.
Hei Anne, Jeg forstår det kan være uoversiktlig, og mye å forholde seg til. Vi ønsker alltid å ha de enkleste løsningene for kundene våre. Pr dags dato er det dessverre ikke mulig å ha en samlet innlogging på kontantkort og bredbånd, men jeg tar det med videre så dette muligens kan bli en løsning vi kan tilby i fremtiden. Tusen takk for tilbakemeldingen din! Ønsker deg en super dag videre, hilsen Julia.
Fikk raskt god info og riktige svar. Måtte spørre om overføring fra ett abonnement som har binding. Kundebehandleren var hjelpsom og behandlet meg med respekt, som at kundene er viktige.
Hei Jens, Det er akkurat slik vi ønsker at våre kunder skal føle det etter å ha vært i kontakt med oss. Vi setter stor pris på kunder som deg, og håper du forblir like fornøyd i mange år. Ha en fantastisk uke, hilsen Julia.
Jeg har vært kunde hos dere i 15 år, dere har alltid vært flinke, setter stor pris å være kunde hos dere
Heisann Jon! Det blir jo nesten ikke bedre enn dette. Vi er veldig glad for at du har vært kunde hos oss over så lang tid, og vi skal gjøre alt vi kan for at du forblir fornøyd de nesten 15 årene også! Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie.
Bruker jeg talkmor over 10 åre jeg liker bedre enn andre selskaper
Hei Yosief, Dette var utrolig fint å lese! Det er helt fantastisk at du har vært kunde hos oss i over 10 år. Håper vi får beholde deg som kunde i mange år fremover, og at du forblir like fornøyd. Ha en strålende uke, hilsen Julia.
Snarlig og positiv hjelp Kommer tilbake til dere når min avtale med telia er over
Hei Kirsten, Det gjør meg så glad å se du er så fornøyd med oss! Du er hjertelig velkommen tilbake når som helst. Vi setter stor pris på kunder som deg. Ønsker deg en fantastisk dag, Hilsen Julia.