Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask svar og hyggelig samtale Håper på fri bruk i Tyrkia er tilbake…savner…
Hei Fatma, Virkelig fint å se at du fikk den hjelpen du trengte da du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi vet ikke hva som vil skje i fremtiden men per nå er det ikke planlagt fri bruk i Tyrkia dessverre. Tusen takk for fin omtale og tilbakemelding. Ønsker deg en riktig god dag videre, hilsen Marcus
Bra pris for 5 abonnementer Tips selger uten små bokstaver. Anbefales. Viktig at du kan bruke telenor sin nettverk uten å bruke telenor
Hei Dimitrios, Dette var veldig fint å lese. Tusen takk for den fine omtalen og tilbakemeldingen din. Ønsker deg en riktig god dag videre, hilsen Marcus
Hjalp med alt jeg trengte. Kjapp responstid, og hyggelige folk
Hei Mathias, Tusen takk for fin tilbakemelding og omtale. Vi jobber hardt med å levere effektiv kundeservice og bistå kundene våres på beste måte. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Jeg snakket først med en kar som skulle ordne et faktura problem som hadde oppstått, han skulle fikse dette men det skjedde aldri. Ringte da opp igjen etter en månedstid og da traff jeg på en dame som ordnet dette på 2 minutter, fikk og da kompanisjasjon på en faktura som plaster på såret. Tipp topp tommel opp 👍
Hei Alexander, Jeg er så glad for at det løste seg da du var i kontakt med oss igjen! Vi forsøker alltid å løse sakene på best mulig måte for våre kunder. Håper vi beholder deg som kunde i mange år fremover. Takk for fin omtale. Ønsker deg en fantastisk dag videre, hilsen Julia.
Veldig bra service og hjelpsom arbeider som jeg snakket med idag
Hei Atif, Så utrolig hyggelig omtale. Jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal bli møtt med like bra service og hjelp i mange år til. Vi setter alltid stor pris på fine omtaler som dette. Ha en super uke, hilsen Julia.
Raskt hjelp god service alltid positive svar hyggelige folk som jobber der
Hei Geir, Jeg er glad du blir møtt på en fin måte når du er i kontakt med oss. Vi setter stor pris på tilbakemeldinger som dette fra gode kunder som deg. Jeg håper du forblir like fornøyd kunde hos oss i mange år til! Ønsker deg en helt fantastisk dag videre, hilsen Julia.
De har dårlig system ved manglende betaling. Forglemte å betale en faktura og ble sperret for å bruke mobilen. Selv om jeg betalte faktura med en gang jeg oppdaget dette, venter andre dag for å bli koblet in. Bedrift telefon, taper penger hver minutt. Måte kjøpe kontant kort i tillegg. Mangeårig, trofast kunde hos Talkmore.
Hei Zoran, Dette hørtes ikke veldig bra ut og virker rart. Dette er absolutt ikke slik vi ønsker at våre kunder skal oppleve oss, uansett hva problemet gjelder. Hvis du kunne tatt kontakt med oss på [email protected] så skal vi se nærmere på saken og gjøre vårt beste for å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus