Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God kundeservice, gode priser og god app. Fornøyd med Talkmore:)
Heisann Øyvind! Det at du er fornøyd med både kundeservice, priser og Talkmore appen er jo bare helt fantastisk! Vi skal gjøre alt vi kan for at du forblir minst like fornøyd i lang tid fremover :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Alltid greit med Talkmore med norsk operatør og telefonservice åpent på lørdag.
Heisann Henrik! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi ønsker alltid å være fleksible for våre kunder og da er det alltids greit å ha åpent på lørdager også :-) Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
To unge menn har jeg hvert i kontakt med de siste 2 ukene. Begge hyggelige og hjelpsomme .
Heisann Ellen! Så godt å høre at du har hatt en god opplevelse de gangene du har vært i kontakt med oss, det er slik vi alltid ønsker å ha det! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :-) Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Meget hyggelig personell og rask service helt fra start som Dipperkunde.
Heisann Gunnar! Det er alltid gøy å lese så hyggelige tilbakemeldinger og det er flott å høre at du er fornøyd! Det varmer et grønt Talkmore-hjerte :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Kundeservice ordnet problemet mitt med å aktivere tvilling sim kort. Samt svare på eventuelle spørsmål jeg hadde om mobildata og faktura. Det var en hyggelig samtale. Det jeg synes kan bli bedre er pris på mobildata.
Heisann Emmanuel! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi utrolig stor pris på! Det er godt å høre at du fikk aktivert ditt tvillingkort og i tillegg fikk svar på dine spørsmål om mobildata og faktura :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Fikk den hjelpen jeg skulle ha uten å bli bombardert om alt mulig og det kan jeg like, jippi talk more
Heisann Ivar! Vi ønsker å alltid kunne levere tipp topp service til alle våre kunder og det er flott å høre at du er fornøyd med kundeservicen. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
KJøpte en Samsung S22 Ultra, den går varm, slår seg av og på konstant, ved kundehendvendelse var det liten forståelse og hjelp og få, bruk din lokale forhandler er min oppfordring. Ellers er jeg ferdig med dette selskapet !!
Hei Lasse! Dette var absolutt ikke gøy å lese. Vi ønsker alltid at våre kunder skal sitte igjen med en god opplevelse etter å ha vært i kontakt med kundesenteret og det er virkelig beklagelig at dette ikke var tilfelle hos deg. Jeg ønsker gjerne å sjekke opp i dette og selvfølgelig få sett på saken rundt din telefon du kjøpte fra oss. Kunne du sendt oss en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og en kort beskrivelse, så skal jeg gjøre alt jeg kan for å finne en god løsning. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Jan Terje.