Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi er fornøyde med talkmore mobilselskapet. Vi hadde ikke noen problemer
Heisann! Dette var utrolig gøy å lese. Veldig fint å se at du er så fornøyd med oss som din operatør. Denne tilbakemeldingen tar vi med oss videre. Tusen takk for omtalen din. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Alt utenom pris og dekning enkelte steder er bra. Hvis pris og dekningen blir bedre anbefaler jeg Talkmore på det sterkeste.
Hei Tor, Tusen takk for din omtale og tilbakemelding, dette tar vi med oss videre. Fantastisk å se at du er fornøyd med dekningen og oss som din operatør. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Jeg er meget fornøyd med medarbeiderne og får nyttige tips. Det jeg har å klage på er lang ventetid på telefonen
Hei Trygve! Så fantastisk å høre at du fikk god hjelp med å løse utfordringene du hadde. Vi jobber alltid hardt med å forbedre vår kundeservice, og da hjelper det veldig med tilbakemeldinger som denne. Det tar vi med oss videre! Ønsker deg en fin dag, hilsen Marcus
Hyggelig, effektiv og serviceinnstilt, litt lang ventetid.
Hei Hanne! Så utrolig gøy å lese at du hadde en god opplevelse da du var i kontakt med vårt kundesenter. Denne tilbakemeldingen tar vi med oss videre, tusen takk. Ønsker deg en fin dag, hilsen Marcus
Kom til en blid og hjelpsom selger.Terningkast 6👍
Hei Runar! Dette var utrolig gøy å lese. Tusen takk for din tilbakemelding og omtale. Fantastisk å se at du er fornøyd med oss som din operatør. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Super kundeservice, rask hjelp da eg fikk problem i oppstart av abonnementet!
Hei Tor! Så utrolig hyggelig å høre at du fikk god hjelp fra vår kundebehandler og at du ble godt tatt i mot! Det er akkurat sånn det skal være. Ønsker deg en fin dag, hilsen Marcus
Prisen på abonnementet er blitt mye dyrere på kort tid. Og de sier at jeg bruker opp all tid med max hastighet, og etter de setter den ned har jeg problemer med å å komme på nett. Hadde telia i mange år, med samme abonnement, men aldri opplevd det.
Hei! Tusen takk for din tilbakemelding. Vi setter pris på denne tilbakemeldingen og tar den med oss videre. Når det kommer til mengden data: Kvaliteten på innhold på nett øker hvert år, så det er helt vanlig at vi bruker mer og mer data enn tidligere. Men vi ønsker selvfølgelig å se nærmere på din databruk for å se om det er noe vi kan hjelpe deg med. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected]. Ønsker deg en fin dag, hilsen Marcus