Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svært behjelpelig God kundeservice Kjempe hyggelig
Hei Solmaz! Så utrolig gøy å høre at du opplever å få så god hjelp av oss! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Vi setter stor pris på fine omtaler som dette. Jeg er glad vi har gode kunder som deg. Ønsker deg en fin dag! Mvh. Halima 💛
Imøtekommende, effektive, lyttende og informative. Kort ventetid
Hei Dorthe! Det er flott å høre at du opplever vår kundeservice som imøtekommende, effektiv, lyttende og informativ. Vi er også glade for at du setter pris på den korte ventetiden. Din positive tilbakemelding motiverer oss til å fortsette å levere førsteklasses service. Ønsker deg en fin dag! Mvh. Halima 💛
Veldig fornøyd med servceinnstillingen til den mannen vi snakket med. Veldig tålmodig.
Heisann Grethe, Det er veldig godt å høre at du fikk god hjelp når du var i kontakt med vårt kundesenter! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. 😊 Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Eg klaga på mobildekning og sterk skurring under mobilsamtaler. Talkmorerepresentanten sjekka opp, og gav råd i attendemelding om å endre til 4g lavbånd. Resultat: God signalstyrke og klåre telefonsamtaler.
Hei Sigmund, Det er flott å høre at du fikk løst problemet med mobildekning og skurringen du opplevde under samtaler! Jeg er glad for at vår kundebehandler kunne hjelpe deg med utfordringene du hadde, og at dette resulterte i bedre signalstyrke og klarere samtaler. Ønsker deg en nydelig sommer, hilsen Julia.
Forsøkte å svindle meg. Jeg hadde en avtale om ingen bindingstid, men da jeg sa opp abonnementet forsøkte de å legge frem utkjøpspris, dette til tross for at jeg HELDIGVIS hadde bedd om å få det forrige tilbudet (abonnementet jeg da hadde) skriftlig på mail. Dette resulterte i at jeg måtte sende inn klage. Denne ble selvfølgelig innfridd, og jeg slapp å kjøpe meg ut. Kanskje har en selger gitt meg et tilbud de ikke egentlig hadde. Siden den gang har de ringt meg flere ganger og spurt hvorfor jeg sa opp, samt hvorfor jeg ikke kommer tilbake. Ved siste oppringing sa jeg at jeg hadde svart på det mange ganger før, og spurte om de ikke tok vare på svarene mine, ettersom at jeg hadde svart på akkurat samme spørsmål flere ganger før. Det var visst ikke rutine. Dersom de kan slå Ice sin pris på 299 for 40 GB, kan jeg vurdere det igjen. Men da skal jeg sørge for å ha tilbudet skriftlig før jeg aksepterer. En stjerne fordi de, i mitt tilfelle, ikke har levert på hverken pris eller kundeservice.
Hei Bjørn, Dette var virkelig ikke noe gøy å høre. Vi beklager for den uheldige situasjonen du har opplevd. Det er viktig for oss å være ærlige i våre tilbud. Jeg er glad du fikk hjelp til å ordne opp i saken så det løste seg. Vi ønsker selvfølgelig å ha deg som kunde hos oss, og du er hjertelig velkommen til oss om du skulle ønske å prøve igjen. Ønsker deg en fantastisk sommer, hilsen Julia.
God dekning Lett å komme i kontakt med kundesenteret
Hei Olav, Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med vår gode dekning og enkelheten med å komme i kontakt med kundesenteret. Vi setter pris på din tilbakemelding og jobber hardt for å sikre at du får den beste opplevelsen hos oss. Ønsker deg en nydelig sommer, hilsen Julia.
Kjapp, hyggelig or ordnet alt vedrørende abonnementene der og da.
Hei Petter, Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Så utrolig gøy å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Det er godt å vite at vi kunne hjelpe deg raskt og effektivt med abonnementene dine. Ønsker deg en strålende sommer, hilsen Julia.