Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble lovet en avtale om 750 kroner i Trumf bonus hvis jeg gikk over til dem. Betingelsen var at jeg var kunde og betalte 2 fakturaer. Fikk dette bekreftet på e-post. Etter at to fakturaer var betalt sa jeg opp abonnementet da jeg var misfornøyd med hvordan Talkmore fakturerte på og tok kontakt på e-post og fikk beskjed om at bonusen på 750 skulle utbetales 6.4 på Trumf. 11. april får jeg beskjed om at bonusen ikke blir utbetalt da jeg ikke var kunde på datoen 6.4 da bonusen skulle utbetales. Talkmore holder ikke bare det dem lover men i tillegg har en utrolig dårlig fakturaløsning som gjør alt mer forvirrende. De er svært lite imøtekommende når jeg ber om hjelp.Det er et selskap på både mobil og strøm hverken jeg eller min familie kommer tilbake til.
Hei Chanjira, Takk for din tilbakemelding. Så kjedelig å lese at du har hatt denne opplevelsen med vårt kundesenter og at det har skjedd dårlig kommunikasjon angående velkomstbonus. Vi ønsker selvfølgelig å gjøre vårt beste for å kunne løse dette sammen med deg. Hvis du fortsatt har problemer med bonusen så ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så skal vi gjøre det vi kan for å ordne slik at du får det du har blitt lovet. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Alltid hyggelige kundebehandlere, løsningsorientert og kommer med gode løsninger der jeg som kunde tjener på det.
Hei Nina, Jeg er virkelig glad for at vi har kunder som deg. Det er så godt å høre at du har fått god kundebehandling fra oss, og at du er fornøyd med tjenestene vi tilbyr. Takk for fine ord! Ha en fantastisk uke, hilsen Julia.
Jeg fikk all hjelp jeg trengte fra en meget hyggelig mann. Ventetiden på tlf var i lengste laget. Burde kunnet bli oppringt.
Hei Aase, Dette var utrolig hyggelig å lese, og jeg er glad du fikk hjelpen du trengte! Vi ønsker alltid å hjelpe kundene våre så fort vi kan, men i perioder kan det være noe lengre ventetid grunnet stor pågang. Ønsker deg en strålende dag, hilsen Julia.
Kundeservice bra, men holder ikke hva dem lover ?? Sier en ting og gjør noe annet
Hei Øyvind, Dette var veldig leit å høre, vi ønsker selvfølgelig ikke at du skal føle at vi ikke holder det vi lover. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], slik at vi får sett nærmere på saken. Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Fikk åpnet min sønns telefon helt uten problemer da den ble låst fordi den ble tom for strøm
Hei Ronny, Tusen takk for en så flott tilbakemelding! Det er veldig godt å høre at gjenåpning av telefonen ordnet seg uten problemer. Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Han jeg snakket med svarte hyggelig og høflig på alle spørsmål, han ordnet også opp i det jeg ønsket å endre. Takk for en flott opplevelse, takk for din gode tålmodighet☺️ PS: Jeg blir kunde fra 01.05.
Hei Haldis, Vi er veldig stolte av våre kundebehandlere og da er det så godt å høre at du fikk god hjelp når du var i kontakt med oss. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på! Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Go service trivelige operatører,forutsigbare regninger,og ikke noe "bullshit".
Hei Egil, Det er utrolig godt å høre at du er fornøyd med servicen vår og at fakturaene har vært forutsigbare. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på! Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca