Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg skulle betale 200kr ca. per måned, men jeg betaler faktisk 400 til 600 kr. Jeg forstår ikke! De stiger prisen og jeg forstår ikke hvorfor. Jeg bruker wifi på jobb og hjemme!
Hei Silvana! Dersom du opplever at fakturaen din er høyere enn forventet, kan det hende du har ringt telefonnumre eller kjøpt tjenester som ikke er inkludert i abonnementet ditt. Dette kan f.eks være samtaler til utlandet, eller at du har brukt mobilen til å betale for parkering, eller liknende. I Talkmore-appen og på Mine Sider kan du til enhver tid holde oversikt over forbruket ditt, samt se hva du har blitt belastet for. Her kan du også logge deg inn på strex.no for å se flere detaljer. Håper dette var til hjelp! Hilsen Caroline i Talkmore
Talkmore er lett å få kontakt med, veldig raskt svar på chatten! Veldig fornøyd 👍🙂
Fantastisk kundeservice, pratet med dem i dag og fikk tilbud på bra abonnement som jeg slo til på. De vet hva kunden trenger👍👍👍
ALLTID Imøtekommende, lettfattelig og effektiv informasjon og service. Er fornøyd hver gang
Jeg har siden 95 hatt Telenor, Netcom og Onecall. Nå har jeg hatt Talkmore lenge og opplever de som vennlige, serviceinnstilte, enkle å forholde seg til og jeg slipper å være nummer 9 i køen. Prøv. Du vil ikke angre!
Har hatt Talkmore i ca 20 år å har Ikke funnet bedre leverandør👍
Gode priser og løsningsorientert. Kundeservice er kjapt ute med å hjelpe om det er noe.