Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skulle bytte til Talkmore fikk fantastisk service når de ønsket meg som kunde ble lovet at ting skulle gå smertefritt. Hentet 2 simkort et til mobilen 1 til det mobilt bredbånd på hytta. Fikk et nr jeg kunne ringe for å aktivere dette når jeg var på hytta. Spurte flere ganger er du sikker på at de blir aktivert med en gang når jeg er der jada det er bare å gå inn i appen å aktivere. Helgen kom jeg går inn å aktiverer får da en melding om at jeg blir portert på onsdag. Jeg prøvde da å komme i kontakt med Talkmore som i helgene bare har chat tjeneste. Tar kontakt med den nei de kunne ikke hjelpe meg. Og jeg hadde ringt til Talkmore 2 ganger for å forsikre meg om at dette skulle gå bra på en lørdag så at jeg ikke fikk problemer med å styre strøm,lys og boblebad på hytta. Det de kunne hjelpe meg med ihelg var i grunn bare å slette meg som kunde. Trist når man ikke kan stole på hva Kundeservice sier. Så pass på at du ikke må ha portering til en bestemt tid for da er ikke Talkmore noe å stole på. Det som irriterer meg mest er at jeg ga Talkmore bra omdømme for jeg hadde fått alt opp å stå. Så skulle du lese den så er det bare å se bortifra den.
Hei Alf, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er veldig beklagelig å se at du har hatt denne opplevelsen som ny kunde hos oss i Talkmore. Det du beskriver går i mot våre verdier og er ikke en vanlig situasjon for de som blir kunde hos oss. Vi ser alvorlig på denne saken og ønsker veldig gjerne å ta en nærmere titt på hva som egentlig har skjedd her. Hvis du kan sende oss en mail til [email protected] så skal vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg i denne saken og snu denne opplevelsen til en bedre en. Ser frem til å høre fra deg og ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
God kundebehandling på telefonen. Hun tok meg på alvor, sjekket opp i det jeg lurte på og ga meg rask tilbakemelding og forslag til hva jeg burde gjøre videre.
Hei Janne, Tusen takk for fin tilbakemelding og omtale. Utrolig gøy å se at du hadde en god opplevelse da du var i kontakt med vårt kundesenter. Dette tar vi med oss videre. Ønsker deg en riktig fin dag, hilsen Marcus
Prisen og hastigheten var ikke som lovet og avtalt. Prøvde å ta kontakt med selgeren, ble ignorert i flere dager. Etter det prøvde han å forklare at det var misforståelse og at det var fort gjort og dårlig forklaring av han pga lite tid. Det var ikke det, jeg sto der i ca 30min hvor selgeren prøvde å overbevise meg å bytte fra Chili. Tilbake til chili mobil🌶️ billigere, bedre dekning og hastighet.
Hei Diaa, Dette var ikke veldig fint å lese. Ser ikke ut som du har hatt en bra opplevelse når i overgangen eller fått riktig hjelp, og dette er selvfølgelig beklagelig. Vi ønsker selvfølgelig å se nærmere på denne saken og hjelpe deg så godt vi kan. Hvis du kan ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi gjøre alt vi kan for å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag, hilsen Marcus
De kundebehandlerne jeg møte var løsningsorienterte, og fulgte opp de rare spørsmålene jeg hadde isteden for og sette meg i telefon loop uten og få svar. Fikk også uten og spørre tilbakemelding på sms og mail.
Hei Eirik, Tusen takk for din tilbakemelding og omtale. Fantastisk gøy å lese at du har hatt en så bra opplevelse når du har vært i kontakt med vår kundeservice. I Talkmore har vi stort fokus på å alltid kunne levere kundebehandling av høy kvalitet, veldig fint å se at det gjenspeiler seg her. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Tok kontakt med Talkmore vedr potensiell flytting av 5 abonnement til dei . Utruleg hid og kjapp service og info fra (anonymisert navn) på Talkmore enda det med flytting og ser fram til mange gode år og godt samarbeid med Talkmore i åra som kjem oss i møte. Kan absolutt anbefalast.
Hei Aadne! Dette var utrolig gøy å lese. Fantastisk å se at du er fornøyd med vår service og overgangen til oss som ny operatør. Vi ser frem til et godt og langvarig kundeforhold. Denne tilbakemeldingen tar vi med oss videre. Tusen takk! Ønsker deg en riktig fin dag, hilsen Marcus
Ringte om ein faktura etter.å ha skiftrt sbonnemang, svert sammarbeidsvillig operatør ordnet fint opp i mitt splrsmål.
Hei Lasse! Tusen takk for fin omtale og tilbakemelding. Utrolig fint å lese at du hadde en god opplevelse med vårt kundesenter. Dette tar vi med oss videre. Ønsker deg en riktig fin dag, hilsen Marcus
Snakket med en hos talkmor i dag om noe på en faktura . Løsningsorientert og dyktig medarbeider som ordnet opp, ringte tilbak og forklarte det han hadde gjort. Dette er til ettertanke hos mange bedrifter
Hei Nils, Dette var utrolig fint å lese! Fantastisk å se at du hadde en god opplevelse da du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi jobber alltid hardt med å kunne levere kundeservice av høy kvalitet. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus