Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
The best customer service and the best provider.....
Hello Valentine! Thank you so much for such a positive review. We always strive to give your customers the best service and it is great to see that you appreciate us :-) Have a nice day! Kind regards, Jakob.
God veiledning og svar på mine spørsmål av en hyggelig kar.
Hei Gunvor, Dette var utrolig hyggelig å høre, og vi setter stor pris på tilbakemeldinger som dette. Jeg er glad for at du er kunde hos oss, og for at du fikk god veiledning når du snakket med oss. Jeg skal gjøre alt jeg kan for at du blir like godt tatt i mot i mange år! Ønsker deg en fantastisk uke, hilsen Julia.
Vært Talkmore kunde i snart 3 år. Fikk problemer nylig, og kundeservice tar ikke henvendelsene seriøst. Problemet med talkmore, bortsett fra en udugelig kundeservice, er rett å slett faktumet at du ikke får direkte kontakt med de som kan løse problemet. Du må dermed gå igjennom en tredjepart som skal megle problemet ditt videre. Kombiner dette med at den såkalte megleren din er en person med like stor teknisk innsikt som bestemoren din. I tillegg til det, så bruker Talkmore opp til en måned på å besvare henvendelser via Mail, om de i det heletatt svarer. Relevansen mellom det du faktisk spør om, og svaret du får, er såpass dårlig at du begynner å lure på om de har svart feil person. Chatten er like dårlig. Det er forståelig at de som jobber der ikke har kompetanse på alle områder osv, men den forståelsen går rett i dass når de heller ikke har mulighet til å videreformidle direkte kontakt til personer med kompetansen. Her sitter du altså fast med å prøve å forklare problemene du har til bestemora di, sånn at hun kan formidle dette videre til de med kompetansen. Og når du spør om å få prate med teknikerne selv, blir du nektet og bortforklart på en måte som får deg til å spekulere på om disse teknikerne faktisk eksisterer. Når denne henvendelsen til om sider har nådd ett punkt hvor problemet er forstått av kundeservicen(mest trolig ikke), sender de ett skjema til Telenor, hvor de "feilsøker" problemet. Du vet jo allerede at svaret de får fra Telenor er "ingen feil funnet", siden det er tredje gang du klager, på samme problemet, og de har sjekka hver gang. Bare glem å påpek dette, denne gjengen vet bedre, og du åpner deg selv opp til latterliggjøring om du påstår feilen kanskje skyldes noe utradisjonelt. Bare glem det! Om ikke det å slå enheten av og på fikser biffen, er du dessverre ikke lenger ønsket som kunde hos Talkmore. De kunne like greit ha sagt dette, istedenfor å prøve å late som at de var interessert i å fikse problemet. Hele opplevelsen er faktisk så dårlig, at man skulle tro kundeservicemanuset, og selve opptreden var skrevet og dirigert av skaperne av "Skjelvet" og/eller "Bølgen". Hadde det ikke vært for at man er kritisk avhengig av denne tjenesten Talkmore tilbyr, så hadde jeg brent brua, og bygd 15 elver imellom. Så til deg som vurderer Talkmore, prøv noe annet. De gir fullstendig blaffen i deg om du får problemer. Kundeservice er nedlatende, og svært lite løsningsorientert. Har snakka med flere, samtlige bortsett fra en, var uhyggelig. Og med tanke på at du i bunn å grunn ikke får noen som helst fordeler med å velge Talkmore fremfor Telenor selv, så ville jeg heller gått for Telenor, eller tilsvarende på andre nettet, altså Telia. Sleiphet er vell enn gjenganger uansett operatør osv, men du slipper nok mye hodepine med å ha tilgang til de som faktisk styrer nettverket. Takk for meg
Hei Tore! Dette hørtes jo absolutt ikke bra ut og hvis du ikke har fått hjelpen du var ute etter bekalger jeg på det sterkeste. I Talkmore jobber vi alltid for å gi våre kunder god og effektiv service, men i dette tilfelle ser det ut som vi ikke har fått dette til. Jeg ønsker gjerne å ta en titt på saken din. Så hvis du kunne sendt en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og en beskrivelse av problemet du har opplevd, så skal jeg få gjort alt jeg kan for å hjelpe og finne en god løsning. Vi setter pris på slike tilbakemeldinger ettersom det hjelper oss å forbedre oss på områdene du beskriver i omtalen. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Jakob.
Hyggelig og hjelpsom mann han jeg snakket med i telefonen.
Hei Bente, Dette var utrolig fint å høre! Jeg er så glad du hadde en god opplevelse da du kontaktet oss, og at du fikk god hjelp. Håper du forblir like fornøyd i lang tid. Ha en nydelig dag, hilsen Julia.
Veldig hyggelig kundeservice 💚alltid ansatte er klar og hyggelig til å hjelpe oss 💚
Hei Zoi, For en fantastisk hyggelig omtale! Dette betyr mye for oss, og vi vil fortsette å levere den samme gode servicen til deg og våre andre kunder. Jeg er glad for at vi har deg som kunde hos oss. Ønsker deg en strålende uke, hilsen Julia.
Jeg får altd hjelp evt svar på spørsmål jeg ikke finner på nettet av en hyggelig kundeveileder. Gir en god start på dagen.
Hei Jan, Dette var helt fantastisk å lese! Det er godt du blir godt tatt i mot, og får svar på det du lurer på når du er i kontakt med oss. Jeg er glad vi har gode kunder som deg. Takk for fin tilbakemelding. Ha en nydelig dag, hilsen Julia.
Kundeservice er altid bra til talk more.. Men Telenor Norge som dere leier nett av er helt ubrukelig..De lyver om at de altid har ting 100% i orden..rein løyn og svindel fra Telenor..De driter I kundene som ikke er 100% kundene av de. Det er så dårlig dekning at dette faktisk er samfunns kritisk..man kommer knapt gjennom på tlf/samtaler blir brut.nettværk ikke tilgjengelig.knapt 1 strek på tlf.. Telenor Norge burde SKAMME SEG Å RANE KUNDER SLIK DE GJØR.
Hei Asle, Dette var ikke noe hyggelig å lese! Jeg vil gjerne undersøke nærmere og hjelpe deg med å løse problemene du opplever. Vennligst send meg en e-post på [email protected], slik at vi kan få mer informasjon om din situasjon og kan finne en løsning sammen. Vi beklager igjen for ulempene dette har medført, og vi setter pris på din tålmodighet mens vi jobber med å forbedre opplevelsen din. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Julia.