Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har dekning på mellom 0 mbps dekning og ustabil dekning fra 4mbps og til 20 mbps innenfor samme minutt og fikk beskjed om at det var ruteren min det var noe galt med. Jeg tok kostnaden på å reise til butikken og bytte til en ruter som var dobbelt så bra uten at dette hjalp. Deretter fikk jeg beskjed om å bytte simkort. Dette hjalp heller ikke. (Har forsøkt å oppdatere Mac'en min 4 ganger og mistet 40 GB på dette da dekningen ikke er stabil og "kutter"). Talkmore skryter av verdens beste Telenor dekning fra 40-100MBPS i speed og jeg fikk beskjed av han kundeservice (via han som er teknisk ansvarlig) at hvis Talkmore leverte minimum 7 MBPS så var det det de var forpliktet til å levere, så da ville jeg ikke ha noe å klage på. Jeg måtte bli sint og truet med å bytte leverandør og da skulle de ta saken videre til Telenor. Jeg har hatt perfekt dekning tidligere uten problem med en annen leverandør (og byttet da pga pris), nå kan jeg ikke høre på musikk engang samt sende mail uten av signalene er hakkete eller kutter. Jeg har i dag 3 abonnementer hos Talkmore til 1700,- pr måned og jeg er nå på jakt etter en ny leverandør av mobile tjenester etter denne begredelige kundeservicen de fremviser. De har null forståelse for at jeg ikke vil betale full pris for denne tjenesten eller at jeg vil ha kompensasjon for dårlig dekning og all ekstrajobb og ekstra kostnad til nå. Så hvis du vil ha en leverandør med god service og pålitelig produkt så STAY CLEAR of Talkmore!!!
I dag fikk jeg hjelp fra kundeservice, servicen var utmerket, kjapp og konkret med forklaring underveis. Veldig god opplevelse 🤩
I påvente av ny leverandør av internet i huset brukte vi mobiltelefonen som server. Datakontrollen dvs. hvor mye data vi brukte fungerte ikke. Dette på grunn av at serverne til Telenor var nede i helga og vi ble lurt til å tro at vi hadde masse data selv om databruken hadde kreert et overforbruk. I telefonsamtale med Talkmore på mandag fikk vi vite dette. Overforbruket vill gi en faktura med overforbruk ut over fastbeløpet til abonnementet. Dette var ikke Talkmore sin feil. Men Talkmore tok ansvar og slettet overforbruket og ikke nok med det. Vi fikk 1 Mb i gave fra dem :) Dette er et bevis på at engler jobber flere steder... også hos Talkmore kundeservice. Man kan tro alt er datamaskinbasert i disse dager... men det finnes fortsatt snille mennesker "i den andre enden" (Beviset på dette er at en datamaskin, ikke har følelser) Tusen takk for utmerket kundeservice.
Har inntrykk av at taksameteret går løpsk. Sofistikert lurendreieri som ingen bør bite på.
Da det ble litt krøll med bestillingen, var de superraske å ordne opp. Ble til og med oppringt av kundeservice senere på dagen som lurte på om alt var greid ut. Takk!
Jeg opplever at Talkmore gir utmerket service. Hyggelig og hjelpsomme kundebehandler som lyttet til mine behov, og ikke forsøker å pakke på ekstra unødvendigheter.
Jeg har vært kunde bare kort tid, men jeg er fornøyd med pris og dekning.