Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Talkmore
5 005 verifiserte omtaler

Talkmore omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.6
Utmerket
5 005 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#1
Utmerket
Talkmore er rangert
#1 av 13 mobiloperatører
89%
Utmerket
89% anbefaler Talkmore
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 4 995 omtaler om Talkmore

FILTRER OMTALER
4 154
272
113
91
365
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Talkmore
Talkmore har 4 995 verifiserte omtaler på Bytt.no

Veldig bra priser for familie og topp kundebehandling

Omtale av  Eivind

Så vidt i overkant av en tusenlapp for 10GB data til hver for en familie på fire. Likevel opplever jeg dekning fult på høyde med telenor, som lovet. Grunnen til at jeg ikke gir fem stjerner er elendig utvalg i nettbutikk. Har ingen av de beste/gode mellomklasse og billige mobilene (da tar jeg tester med i betraktningen, ikke bare egen objektive mening). De har heller ikke egen rentefri delbetaling, kun avbetaling gjennom klarna.

Svar fra Talkmore
11.01.2021 13:52

Hei Eivind! Tusen takk for tilbakemeldingen din! Så godt å høre at både pris og dekning er tilfredsstillende. Når det kommer til mobiltelefoner så sender vi alle kundeønsker videre til ansvarlig for nettbutikk og lager. Pr nå så er det enkelte modeller vi ikke tilbyr, forhåpentligvis er det noe som vil bli endret på i senere tid - dette er noe flere har ønsket seg og vi ser på muligheter for det. Jeg kan si at det samme også gjelder nedbetaling uten renter, vi har fått mange tilbakemeldinger rundt temaet og håper vi kan komme med en løsning som gjør at man ikke betaler noe ekstra for delbetalinger. Vi ønsker deg og familien din et riktig fint år, med vennlig hilsen Thomas.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Talkmore?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

God service og forståelse når jeg spurte om div ting

Omtale av  Geir

Meget hyggelig dame som kunne svare på alle mine spørsmål. Ordnet alt for meg , så nå er det bare å vente på nye som kort i posten

Svar fra Talkmore
11.01.2021 13:52

Hei, Geir. Så hyggelig å høre. Vi ønsker deg hjertelig velkommen som kunde hos oss! Med vennlig hilsen Mats

Billig å Bra.Å stabilt.

Omtale av  Odd G

Talkmore har ett god nett. Å god oversikt.+ att du har utbytte👌🏻

Svar fra Talkmore
11.01.2021 13:52

Hei Odd! Tusen takk for en fin tilbakemelding, dette var hyggelig å lese :-) Hilsen Maria

Får raskt svar når man ringer

Omtale av  Livberit N

God erfaring og ikke noe tull og lureri. Min mor har også Talkmore og fikk god hjelp med tvillingbror.

Svar fra Talkmore
08.01.2021 08:54

Hei Liv. Takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi er glad for å høre at du er fornøyd kunde hos oss, og at moren din har fått god hjelp. Vi gjør alltid vårt beste for å hjelpe når dere kontakter vårt kundesenter. Ha en fin dag! Hilsen Talkmore

Svært misfornøyde

Omtale av  Vian A. H

Talkmore gir ikke fullstendig informasjon til kunden. De endrer abonnementet uten min samtykke, samt krever utbetaling for noe som man har ikke bet om. Jeg opplever det som svært urimelig.

Svar fra Talkmore
05.01.2021 14:26

Hei Vian! Huff så leit å høre at informasjonen ikke har vært tilstrekkelig i dette tilfellet. Vi ønsker alltid å ha fornøyde kunder og jeg vil veldig gjerne se nærmere på saken din slik at vi kan finne en god løsning her. Dersom du sender oss en epost til [email protected] med mobilnummeret ditt og litt informasjon om saken så skal jeg ta å sjekke opp i dette med en gang. Ønsker deg en fin dag videre, med vennlig hilsen Thomas.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

God kundeservice!

Omtale av  Jan

Hadde en utrolig fin opplevelse med kundeservice. Fikk den informasjonen jeg ønsket og med mer utfyllende svar.

Svar fra Talkmore
05.01.2021 14:26

Hei Jan! Dette er gøy å høre, slik skal det være! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg et riktig fint år, med vennlig hilsen Talkmore.

Dårlig info om mobilt bredbånd.

Omtale av  Alf R. O

Bruk av mobilt bredbånd har fungert som ventet, men da jeg skulle deaktivere abonnementet for en periode, så fikk jeg info om at det burde gjøres før ny måned startet. Det jeg ikke fikk beskjed om var at leie for ekstra datakort ville påløpe selv om jeg deaktiverte abonnementet. Jeg deaktiverte noen dager før månedsskifte i den tro at det ble deaktivert der og da. Jeg hadde bevisst brukt opp datakvoten for måneden siden det skulle fryses. Det som skjedde var at et modem sto med spenning på pga at jeg ikke var tilstede. Der var tydeligvis en liten aktivitet på det modemet frem til månedskifte pga et kamere som antagelig hadde en liten kommunikasjon mot modemet. Dette gav en uventet regning på kr130,-. Ikke store summen. Hadde jeg derimot deaktivert tidligere i måneden så hadde jeg fått en uventet regning på 1,- pr Mbyte. Snakker da om tusenlapper. Dette fordi data utover datakvoten automatisk blir fakturert UTEN at de spør om du vil kjøpe ekstra data. Det var en ubehagelig overraskelse, det var ikke noe Talkmore kunne gjøre med dette. Jeg vil være betenkt med å aktivere mitt mobile nettverk hos Talkmore igjen. Dette handler ikke bare om penger, men mest om Talkmore sin etiske forretningsvirksomhet.

Svar fra Talkmore
11.01.2021 13:51

Hei og god dag Alf! Så dumt å høre at du har hatt en negativ opplevelse med tjenestene våre. Jeg kan starte med å si at når man deaktiverer abonnementet så vil det vare ut inneværende måned, om du deaktiverer det 5. 10. eller 30. så har du det uansett ut den måneden og vil ikke bli fakturert for abonnementet måneden etterpå. Det stemmer at datakortet fortsatt vil komme på faktura da det er en løpende kostnad, selv om bredbåndet er satt på pause. Vi kan selvfølgelig få kreditert og deaktivert denne tjenesten for deg. Når det kommer til bruk du har hatt utover inkludert så kan jeg betrygge deg med at vi har en makspris, pris er 0,99 kr pr MB, men man kan aldri bli belastet mer enn 49 kr pr døgn. Denne kostnaden starter automatisk når data er brukt opp, men man skal bli varslet at man er tom for data samt få informasjon rundt kjøp av tilleggspakker. Jeg tar gjerne en ekstra titt på denne saken om du sender oss en epost til [email protected] med bredbåndsnummeret ditt. Så håper jeg at du føler deg litt tryggere rundt gjenåpning av abonnementet i fremtiden. Med vennlig hilsen Thomas.

Talkmore har 4 995 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Talkmore mener
Har tilegnet profilen
Talkmore deltar på Bytt.no

Talkmore har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Talkmore besvarer omtaler

Talkmore har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Talkmore henter ikke inn tilbakemeldinger

Talkmore benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR