Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
To ganger nå har selgere inne på et senter stoppa oss med frasen "hei betaler du mobilabonnement selv?". Den frasen gikk veldig på selvtilliten løs til et familiemedlem. Hen er bipolar med kredittsperre for å unngå problemer under maniske perioder, så nei, hen betaler ingenting selv. Hva med å prøve den mye bedre frasen "er du interessert i et nytt abonnement???" . Selgere inne på senter er generelt en uting uansett. Heller ikke noe sted man kan kontakte dem når man ikke er kunde.
Hei Veronica, Det var veldig leit å lese at du hadde en dårlig opplevelsen med noen av våre selgere. Vi ønsker gjerne å få litt mer informasjon rundt saken slik at vi kan se nærmere på hva som skjedde. Så hvis du har mulighet til å kontakte oss på [email protected] så skal vi gjøre vårt beste for å ta dette videre internt, slik at ikke andre opplever det samme. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Hei ! Grunnen til at jeg ikke gir 5 : Ting vi hadde blitt eniqe om 5.Januar i fjor, måtte jeg rydde opp i nå - ett år senere ! Tro det eller ei !!!
Hei Odd, Takk for fin tilbakemelding. Det var beklagelig å høre at du måtte rydde opp i noe et år senere, men veldig bra at vi fikk ordnet det for deg nå. Vi satser på at alt er som det skal nå og at det blir en bra kundereise for deg videre. Ha en riktig fin dag, hilsen Marcus
Fikk god hjelp på rimelig kort tid. Er veldig godt fornøyd med deres kundeservice.
Hei Eivind, Dette var fint å høre! Jeg er så glad du fikk hjelpen du trengte på kort tid, og at du er fornøyd! Ønsker deg en strålende dag, hilsen Julia.
Jeg ble møtt i telefonen av en hyggelig, tålmodig og dyktig kundebehandler. Har ingen negative kommentarer
Hei Åse, Dette var utrolig hyggelig å starte lørdagen med å lese! Vi setter stor pris på gode kunder som deg. Vi takker for alle stjernene, og fine ord.
Hadde en samtale med talkmore idag omgående nytt sim kort, fikk beskjed fra en hyggelig minsker å hente nytt sim fra en 7 Elleven .
Hei Zanyar, Så utrolig godt å høre at du fikk hjelp med nytt sim kort! Jeg skal gjøre alt jeg kan for at vi hjelper deg like godt i mange år til så du forblir fornøyd kunde hos oss. Ønsker deg en fantastisk helg, hilsen Julia.
Hadde spm ang mobilt bredbånd. Fikk løst problemet på 30 sekund. Meget hyggelig dame.
Hei Vidar, Dette er jo helt topp! Det gleder meg å lese at du fikk løst problemet på så kort tid. Takk for fin omtale. Ha en god helg, hilsen Julia.
Opplevde å bli møtt med vennlighet og tolmodighet og fikk klare svar på alle mine spørsmål!
Hei Lisbeth, Det er akkurat slik vi ønsker å ta i mot alle våre kunder! Jeg er glad du fikk svar på alt du lurte på. Tusen takk for fine ord! Ønsker deg en god helg, hilsen Julia.