Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raskt svar og løsning av mitt problem. Abonnementet har fungert utmerket i fler år.
Har hatt Talkmore i mange år og kommer til å forsette med Talkmore. Kundeservice’n er topp, alltid hjelp å få uansett hvor dumt jeg sikkert spør, ikke proff alltid i en alder av 60 år. Jeg er storfornøyd med prisene nå jeg hører hva andre betaler. 10 poeng 👏👏👏
Hei, Siren og takk for fine ord! Det er godt forståelig at man fort kan føle seg litt utenfor med alle endringene som skjer i den store mobilverden. Det er ingen spørsmål som er for dumme til å stilles - Det er slik man lærer, så uansett hva du stusser eller lurer på, ta kontakt, så svarer vi deg med et smil! Ha en fin dag! Hilsen Talkmore.
Kundeservice hjalp meg videre og svarte vennlig på mine spørsmål.
Har vært kunde i veldig mange år. Har bare opplevd Talkmore som problemfritt og veldig bra på priser. Kjempefornøyd.
Hei, Tom! Så fantastisk å høre at ditt kundeforhold hos oss oppleves som problemfritt! Det gleder et grønt hjerte som jobber for nettopp dette. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Talkmore.
Noen ganger jeg for problem med dekning og hvis noen ringe meg de sier jeg var opptatt. Eller slår av selv samtaler.
Hei, Elham! Dette må vi få undersøkt. Om du tar kontakt med vårt kundesenter så skal vi se nærmere på dette. Ha en fin dag videre. Hilsen oss i Talkmore.
Du tror du kan avbestille en måned, men hvis du prøver, kastes du mellom ubrukelige nettsider, og finner fort ut at det er nesten umulig å avbestille! Det hadde vært så enkelt å rett og slett være redelig!
Hei, Svein! Leit å høre at du har hatt en vanskelig opplevelse med oss, det er absolutt ikke ønskelig. Oppsigelser må bli gjort skriftlig via vårt kontaktskjema eller ved å ta kontakt med en av våre kundebehandlere på Chat. Denne finner du også på vår hjemmeside. Åpningstider for chat er 09:00 - 16:30 alle hverdager, og 10:00 - 13:30 på Lørdager. Det er veldig trist å se at du ønsker å avbestille dine tjenester hos oss. Det er du selvfølgelig helt åpen for, da vi ikke fører noen form for binding. Kun å betale ut måneden man velger å avslutte tjenesten sin i. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss, så vi kan se om det er noe vi kan gjøre for å bedre situasjonen. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Talkmore.
Har vært kunde i talkmore én gang tidligere så jeg vet at de er blant Norges rimeligste teleleverandører, men ble lokket over til Get og Fjordkraft bl.a. Nå har jeg endelig kommet «hjem» og er svært fornøyd sålangt. Har også vervet en person, noe som ga både meg og ham 2mnd gratis abonnement. Skal jeg nevne noe som kunne ha vært bedre så må det være info om priser på danskebåten... Det er også litt uklarheter om enkelte rabatter som ikke kan kombineres med andre, f.eks OBOS-rabatt. Foruten dette så blir det en sekser på terningen.
Hei, Chan! Vi tar av oss hatten for en så fin tilbakemelding som dette, og den konstruktive kritikken rundt priser på skip og rabatter tar vi virkelig til oss. Tusen takk! Ha en fin dag! Hilsen Talkmore.