Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg får god service av dere jeg er fornøyd med dere. Hilsen Anne A
Hei Anne! Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med servicen vår. Det betyr mye for oss. Vi er her for deg når du trenger oss, og vi setter stor pris på at du er en del av Talkmore! 😊 Ha en fin dag! Mvh. Halima
Har vært veldig lenge kunde i talkmore..er toppfornøyd med prisen og kundevennlighet..vil ikke ha andre mobilselskap som leverandører..
Hei Mathis! Tusen takk for at du har vært en lojal kunde hos oss i så mange år! Vi er utrolig glade for å høre at du er toppfornøyd med både prisene og kundevennligheten vår. Det betyr mye for oss at du velger å bli hos Talkmore, og vi ser frem til å fortsette å gi deg den servicen du fortjener. 😊 Mvh. Halima
Fikk meget god hjelp og råd idag! Har vært kunde i mange år, lett og oversiktelig hos dem. Liker når råd gjør at det blir billigere,det ble et familieabonnement.
Hei Enid! Vi er glade for å høre at du fikk god hjelp og nyttige råd som gjorde det både enklere og rimeligere for deg. Det er fantastisk at du valgte et familieabonnement, og vi setter stor pris på at du har vært kunde hos oss i mange år. Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv😊 Mvh. Halima
❤God service fra en hyggelig dame som ordna det jeg hadde på hjertet. 👍👍
Hei Anne! Vi er glade for å høre at du fikk god service og at damen du snakket med kunne hjelpe deg med det du hadde på hjertet. Vi setter stor pris på dine ord, og og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv👍❤ Mvh. Halima Mvh. Halima
Dyktig og tydelig kundekonsulent som ble nådd pr telefon. Pedagogisk i sine forklaringer. Godt innsyn i vår historikk og videre anbefalinger ut fra våre behov.
Hei Terje! Tusen takk for den gode tilbakemeldingen! Vi er veldig glade for å høre at du opplevde kundekonsulenten som dyktig og tydelig, og at forklaringene var pedagogiske. Det er viktig for oss å ha innsikt i din historikk og gi anbefalinger som passer dine behov. Vi setter stor pris på dine ord og ser frem til å fortsette å gi deg god service! 😊 Mvh. Halima
Jeg hjelper min mor med abonnementet hennes. Får alltid god hjelp av Tslkmores kundeservice!
Hei Vibeke! Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er flott å høre at du alltid får god hjelp når du hjelper din mor med abonnementet hennes. Vi er glade for at vår kundeservice kan gjøre det enklere for dere. Vi setter stor pris på at du valgte Talkmore! 😊 Ha en fin dag! Mvh. Halima
Etter å ha slitt med å få i gang et viltkamera ,tok jeg kontakt med Talkmore Kundesenter. Der fikk jeg kontakt med én utrolig hyggelig kundebehandler med navn (anonymisert navn) . Maken til service skal man lete lenge etter . Hun fortalte hvilket simkort det var lurt å velge . Intet spørsmål var for dumt , og det setter en som er født i tidelig steinalder pris på. Tusen takk for en hyggelig opplevelse. Mvh Øyvind L.
Hei Øyvind! Tusen takk for den varme tilbakemeldingen! Vi er veldig glade for å høre at du fikk god hjelp med å få i gang viltkameraet ditt, og at vår kundebehandler kunne veilede deg på en hyggelig og hjelpsom måte. Vi setter stor pris på dine ord, spesielt om at ingen spørsmål er for dumme – det er viktig for oss at alle våre kunder føler seg godt ivaretatt. Takk for at du valgte Talkmore, og vi ser frem til å hjelpe deg igjen i fremtiden! Ha en strålende dag videre! 🌟 Mvh. Halima