Talkmore har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er opplevd en hyggelig samtale med agenten deres og fikk hjelp som var nødvendig. Tusen takk.
Hei Antonina, Det er flott å høre at du hadde en hyggelig samtale vår kundebehandler, og at du fikk den hjelpen du trengte. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Jeg er glad vi har deg som kunde hos oss, og håper du forblir kunde i mange år. Ha en fantastisk dag, hilsen Julia.
Vurderte bytte til annen leverandør pga mere data for lavere pris. Fikk da økt datamengde der jeg er (talkmore), fra 15 til 25 gb så da slapp jeg bytte👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Hei Anita, Så fantastisk å høre at vi fikk beholde deg som kunde hos oss, og at du fikk et abonnement som passer deg! Takk for fine ord og alle stjernene. Håper du forblir fornøyd kunde i lang tid. Ønsker deg en super uke, hilsen Julia.
Har idag vært i kontakt med kundeservice flere ganger i forbindelse med «noen humpler i veien» ved overgang til å bli kunde hos Talkmore. Utrolig imøtekommende, løsningsorienterte og hyggelige kundebehandlere. Gode eksempler til etterfølgelse.
Hei Merete, Dette var utrolig hyggelig å lese! Det er godt å se du har fått hjelp, og blitt godt tatt i mot når du har snakket med oss. Jeg er glad vi har kunder som deg, og vi setter stor pris på fine ord! Ha en fantastisk dag videre, hilsen Julia.
Imøtekommende og hyggelig operatør som svart på alle mine spørsmål på en bra måte. Var lit lang ventetid pga kø, men det er forståelig. Jeg sitter igjen med god følelse etter samtalen. Har fått informasjon som jeg søkt etter.
Hei Irina, Så hyggelig tilbakemelding! Jeg er så glad for å høre at du fikk svar på det du lurte på, og at du sitter igjen med et godt inntrykk etter å ha vært i kontakt med oss. Vi ønsker alltid å svare så raskt vi kan, men det kan være perioder hvor det er større pågang som gjør at vi får lengre ventetid. Vi setter pris på tålmodigheten og omtalen din! Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.
Jeg har i dag slitt med å komme inn på, Talkmore Min side men etter en kort men hyggelig samtale med kundeservice lærte jeg mye og fikk det slik jeg ønsket, og et lykke til. Det gjorde dagen min. TAKK.
Hei Harald, Dette er helt fantastisk å lese! Jeg er så glad du fikk hjelpen du trengte, og at du hadde en hyggelig samtale med vår kundebehandler. Vi setter stor pris på omtalen din, og er glade for å ha deg som kunde. Ønsker deg en strålende dag, hilsen Julia.
Har vært Telenor-kunde, og gikk over til Talkmore. Hadde utfordringer med mitt mobile bredband her jeg bor, men kundesenteret ordnet opp i alt. Nå har jeg større hastighet på nettet, ubegrenset bruk og til en lavere pris enn noen gang. Slå den!!
Hei Kjell, For en utrolig fin tilbakemelding! Det er helt fantastisk å se at du har fått så god hjelp, og at du har fått en bedre løsning som passer for deg. Jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få god hjelp i mange år til så du forblir like fornøyd kunde hoss oss! Ha en strålende uke, hilsen Julia.
Ventetid på Ks,er alt for lang. Få på mulighet til tilbake ring. Venta ca 1 time på svar
Hei Oddbjørn, Dette var ikke noe hyggelig å lese! Vi ønsker alltid å besvare henvendelser innen kortest mulig tid, men i perioder hvor det er større pågang vil ventetiden være noe lengre. Du kan alltid ta kontakt med oss på chat om det er lang ventetid på telefon, eller sende oss en henvendelse via kontaktskjema så vil vi hjelpe deg så fort vi kan. Vi setter pris på tålmodigheten, og tilbakemeldingen din. Ha en fantastisk uke, hilsen Julia.