Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
My wife and I ported out on 03.01.2022, and got invoices for the whole month of January. I contacted support and my invoice was deleted. But my wife already paid the invoice as a habit, and when she tried to contact support, they refused to refund and said that a paid invoice cannot be refunded. This makes no sense, I have a feeling they are just trying to keep the money. If you are able to delete an unpaid invoice, it should also be possible to refund a paid invoice.
Hello Quoc! I'm sorry that you've had a negative experience with us. I would like to take a closer look at your case and see if this is something we can correct. If you send us an email to [email protected] with your wife's phone number we will give you a respons once we have looked further into your case. Best regards Thomas.
Har hatt Talkmore i 10 år nå, superfornøyd med pris og dekning. Har også bestilt tlf gjennom appen deres, enkelt og greit.
Hei, Mette! Hva annet kan vi ønske oss enn slike flotte tilbakemeldinger? 😄 Tusen takk til deg som har vært kunde i 10 år, det setter vi stor pris på. Jeg håper at telefonen funker som den skal og at du er minst like fornøyd med abonnementet fremover. Med vennlig hilsen Thomas.
Overkommelige priser. Aldri feil på faktura. Imøtekommende og vennlig kundeservice. Service som dette er en viktig faktor for å beholde kundene sine.
Hei, Mariel! Dette var jo helt glimrende å høre, tusen takk for en hyggelig omtale 🤩 Vi skal gjøre alt i vår makt for at fremtidige år blir minst like hyggelige som Talkmore-kunde. Med vennlig hilsen Thomas.
Vi har bedriftsabonnement og opplevde utfordringer knyttet til oversikt over datamengde. Talkmores kundemedarbeider var svært serviceinnstilt og hjelpsom med å veilede.
Hei, Thomas! Det må nevnes at vi alltid jobber med å bli bedre, dette gjelder også oversikt på mine sider/appen. Forhåpentligvis blir det lettere å følge med på databruken fremover. Uansett så gleder vi oss over at kundeservice har gitt hjelpen dere har behov for 😊 Ha en fortsatt fin dag, med vennlig hilsen Thomas.
Jeg er svært fornøyd med hjelpen og prisen min mor fikk på sitt abonnement.
Hei, Kine! Det er jo bare helt supert! Vi håper selvfølgelig at din mor har samme oppfatning og at abonnementet lever opp til forventningene. 😁 Ønsker deg en riktig fin uke, med vennlig hilsen Thomas.
Meget god kunde vennlig og god service !!!
Hei, Jan Helge! Tusen takk for en riktig så hyggelig tilbakemelding, dette er som musikk for våre øre 😊 Vi skal gjør alt vi kan for at du får minst like god hjelp neste gang du tar kontakt. Med vennlig hilsen Thomas.
smidig og rask bestilling. hyggelig prat med selgeren. fikk god pris. god dekning.
Hei Ahmad! Bedre enn dette kan det vel ikke bli? 😎 Vi håper at abonnementet lever opp til forventninger - skulle det være noe så er vi alltid tilgjengelig. Med vennlig hilsen Thomas.