Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Møtt på hyggelige mennesker om man har vært nødt og ta kontakt. God dekning og mye tilbud/gratis GB😃👌
Hei hei, Ragna! Tusen takk for super tilbakemelding! Det er alltid gøy å se at både kundeservice og tjeneste faller i smak! Ønsker deg en super sommer :-) Med vennlig hilsen Talkmore
Jeg er kjempe fornøyd med pris og kunde service. Er man ikke teknisk anlagt så får man hjelp via telefon og det liker jeg. Gode tilbud til barn også 👌
Hei, Therese! Hjertelig takk for tipp topp tilbakemelding! Det er så kjekt å se at du både har fått god hjelp, og er fornøyd med tilbudene våre :-) Ha en strålende sommer! Med vennlig hilsen Talkmore
Skjelden er det noen feil i abb. Eller linjer. Det er enkelt å få service eller bestilt noe. Takk.😀👍
Hei, Richard! Selv takk for en super tilbakemelding! Det er så hyggelig å lese at du er fornøyd hos oss :-) Ønsker deg en flott sommer videre! Mvh Talkmore
Har vært veldig fornøyd hittil. Men har fått regning for juni med feil basispris. Heldigvis er forfall utsatt til 10.7.2020. Når blir fakturaer rettet opp?
Hei, Fred! Så hyggelig å lese at du har vært fornøyd hittil, og at fakturaen ble utsatt. Det er veldig leit om du har fått feil faktura, dette ønsker vi selvsagt rydde opp i. Ta kontakt med vårt kundesenter på 915 09 915 ordner vi opp i dette :-) Ha en strålende sommer videre! Mvh Talkmore
Elendig kundeservice som skyder på kundene. Data man kjøper forsvinner raskere fra Talkmore enn hos andre. Dette er et flere av oss om har opplevd, men de skylder på kundene. Med mindre bruk i løpet av en måned så økte bruket mitt og kostnadene med 4-gangern. De fornekter og skylder på kunder. Styr unna hvis du vil ha noenlunde ok priser.
Hei, Rene! Det er trist å lese at du opplever dette. Vi ønsker selvsagt ikke legge skylden på våre kunder, og vi beklager dersom det har blitt opplevd slik. Databruk måles med fast måleenhet, og 1 GB er derfor det samme hos oss, som 1 GB hos alle andre operatører. Dersom du opplever problemer med databruk håper jeg du kan ta kontakt med kundesenteret på nytt, så kan vi gå over trafikken og finne ut av hvorfor dataen brukes raskere nå enn før. Vi anbefaler også tjenesten "Datakontroll" som automatisk senker hastigheten når dataen er brukt opp,. Da vil du aldri vil bli belastet for databruk utover det inkluderte. Vi ønsker deg en fortsatt fin sommer! Med vennlig hilsen Margrethe
Har abonnement for hele familien hos Talkmore og det fungerer ok. Bestilte en gps klokke til barn og da var det slutt på all service. Leveringstid var oppgitt til 2-3 dager og nå 3 uker seinere har vi fortsatt ikke mottatt noenting og ingen svar fra kundeservice.. Anbefaler sterkt å gå en annen plass om du trenger noe mer enn abonnement..
Hei, Bjørnar! Dette var veldig leit å lese. Vi ønsker selvsagt at alle skal få den hjelpen de trenger, og vi beklager at dette har stukket til. Dersom du fortsatt har problemer med dette, så ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt på 91509915 på nytt, slik at vi kan ta tak i dette! Ønsker deg en fortsatt fin sommer! Mvh Talkmore
Har vært kunde hos Talkmore i mange år - og det er en grunn for det. De er meget konkuransedyktig mht pris - og ved kundeservice er de alltid hyggelig og hjelpsom. De er resultatorientert mht best løsning for meg som kunde. God dekning via etablert nettsamarbeid. Anbefales !!
Hei, John K. B! Det er helt fanatisk å se at du har vært hos oss så lenge, og er fornøyd med både tjenester og kundeservice. Tusen takk for en super tilbakemelding! Dette varmer :-) Ha en super sommer! Med vennlig hilsen Talkmore