Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært kunde hus Talkmore i 5 år uten om oppleve en liten problem. Hele familie og slekta er kunde hos dem og alle er fornøyde. Kommer til å finne mer kunde til dem fordi de fortjener dette. Tommel opp.
Hei, Emrah! Så utrolig fint å lese at du har vært fornøyd gjennom hele ditt lange kundeforhold! Vi håper på 5 knirkefrie år til! Ha en fin dag! Hilsen Talkmore.
Aldri vært problemer av noen slag. Alltid hyggelige kundebehandlere.
Har aldri vært så lenge og samtidig vært så fornøyd med et mobilabonnement som hos Talkmore. Enkelt og bruke appen, gode åpningstider hos kundeservice, hyggelige priser og ikke minst hyggelige kundebehandlere. Har familieabonnement og kunne gjerne hatt litt mere GB til samme pris 👍🏻😊
Hei, Øyvind! Dette var gøy å lese, tusen takk. Arbeidet mot å gi kundene våre en så god opplevelse som mulig stopper aldri! Ha en fantastisk dag, hilsen Talkmore!
Våre erfaringer, viser til familiære betraktninger. Så, er vi sant enig om, at ingen annet alternativ vil stå oss nær, foruten Talkmore, som partner er, ved den totale løsning for vår slekt og familie nær.
Hei, Kurt! Tusen takk for fine ord. Vi jobber hardt for å kunne tilby gode løsninger og god service til våre kunder, så dette setter vi pris på. Hilsen oss i Talkmore
Raskt svar, ingen vente tid, (Anonymisert) ryddet opp i rotet og problemet relatert til feil med lading av data i appen! Oppgraderte to abonnement jeg har 👍😀
Hei, Rune! Ingenting er bedre enn å lese at du har funnet passende abonnement hos oss, og at ting er blitt ryddet opp i! Hjertelig takk for din tilbakemelding :-D Ha en super dag! Med vennlig hilsen Talkmore
Gunstig abonnement. Ingen ventetid på supporttjenesten, men ikke minst - god fagkunnskap. Veldig fornøyd !
Hei, John! Super tilbakemelding! Det varmer å lese at du er fornøyd hos oss, og vi setter stor pris på din tilbakemelding. Ha en flott dag! Med vennlig hilsen Talkmore
Fryktelig innpåsliten telefonselger som har ringt meg i tide og utide, dessuten ikke oppgitt hvor han kommer fra eller hvem han er de første gangene da jeg faktisk svarte. Endte rett og slett med å måtte blokkere telefonnummeret.
Hei! Det er veldig leit å lese at du har opplevd dette. Det er ikke slik vi ønsker å opptre på telefon, og vi vil gjerne ta dette videre! Vi setter pris på om du vil ta kontakt med kundesenteret vårt på telefon: 915 09 915, eller på vår chat med litt informasjon om hendelsen, slik at vi kan ta tak i dette. Ha en fin dag! Med vennlig hilsen Talkmore