Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det som fikk meg til å skifte operatør var at Talkmore ga meg 1 MB ekstra data som bursdagsgave. Tilbudet kom sent ettermiddag på bursdagen, og måtte brukes samme dag på SMS. Snakk om generøs bursdagsgave!! Jeg benyttet dette bl.a. til (to ganger) å teste nettfart.no. En slik test kan umulig ha brukt mer enn 1 Gb data. Uansett så endte jeg opp med ekstra krav om betaling for overskridelse av min kvote. Jeg lurer faktisk på om tilbudet fungerte, da jeg neste dag endte opp med å ha gått over den månedlige kvoten, med et ganske høyt gebyr for å ha brukt for mye data. Jeg sier derfor opp mitt abonnement hos Talkmore. Hos Ice får jeg tydeligvis omtrent samme betingelser som hos Talkmore, til en billigere pris, og med 1 Gb data i stedet for 0,5 GB hos Talkmore.
Fikk rask hjelp, tydelig kundebehandler. Fikk hjelp med det jeg spurte om.
Er veldig godt fornøyd billig abbonemang og god servise
Jeg har vært kunde hos Talkmore i mange år. Hele familien er kunder det. Jeg opplever alltid blide og svært imøtekommende ansatte hos Talkmore når jeg tar kontakt. Alltid rask og god problemløsning. Vi 4 i familien er superfornøyd med Talkmore. Mange stjerner i boken 😊
Har dessverre ikke navnet på den trivelige kvinnen jeg pratet med. Kunnskapsrik, ivaretagende, serviceinnstilt. En kjempegod opplevelse, anbefales
God kundeservice, fikk svar på det jeg lurte på med en gang, gode tilbud og mnd pris.
Vært lojal - og egentlig fornøyd kunde i mange år. I forbindelse med en sjekk rundt om for å finne ut hvor Talkmore ligger prismessig i forhold til andre finner jeg ut følgende: kommer i prat med en venn som akkurat har byttet til Talkmore og fått en pris de ikke akkurat kommuniserer på hjemmesidene. Når jeg så tar kontakt med dem og sier at jeg som lojal kunde over mange år føler at de har melket meg og til dels bortimot lurt meg til å betale mer enn nødvendig - får jeg riktignok et bedre tilbud enn det som ligger på hjemmesidene. Men nei - de matcher ikke engang det tilbudet min venn har fått. Så for å oppsummere - prisene på hjemmesidene er vel for veiledende å regne - og til kunde som ikke går i forhandlinger om en bedre avtale med dem ender man bare med å bli melket og betaler mer enn andre. For en som har vært kunde over et ti-år ender dette med å bli ganske store beløp som de da har lurt til seg ved å opptre bortimot uærlig ovenfor meg som kunde. Da gjør de valget om å droppe dem særdeles lett. At de hverken har registrert endring før månedsskifte (gjort på hjemmeside) eller henvendelse (styrt via kontaktskjema) og ender med å loppe kunde for enda mere penger bidrar bare til å dra inntrykket enda mer i negativ retning. Styr unna med mindre de tilbyr deg en bedre pris enn det som ligger annonsert på hjemmesidene!!! Som tidvis kommunisert i media - norske mobilkunder betaler allerede for mye sammenlignet med f.eks andre tele-kunder i andre skandinaviske land - og denne svindel-metoden for å melke kunder hører ikke hjemme noen steder.