Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bare lureri usaklige kundebehandlere, altfor dårlig sikkerhetssjekk og bare spørre om bursdag og adresse
Hei Anders! Sikkerheten til våre kunder og god kundeservice er vår største prioritet, og vi tar alle tilbakemeldinger om dette svært alvorlig. Vi beklager hvis våre sikkerhetssjekkprosedyrer og kundebehandling ikke oppfylte dine forventninger eller forårsaket ulempe for deg. Vi ønsker å få mer informasjon om din opplevelse for å forbedre våre tjenester ytterligere. Vennligst kontakt oss på: [email protected] direkte slik at vi kan løse dette for deg. Takk for din ærlige tilbakemelding, og vi håper å kunne gjenopprette tilliten din til oss. 💛 Mvh, Halima
Det var en hyggelig og imøtekommende med en opratør, og alltid rask til å ordne ting
Hei Sif! Så utrolig gøy å høre at du opplever å få så god hjelp av oss! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Vi setter stor pris på fine omtaler som dette. Jeg er glad vi har gode kunder som deg. Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Bra kundeservice. De svarer etter kort tid og er flinke. Ikke blant de billigste, men har wifi tale og telenor dekning.
Hei Morten! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Blir alltid møtt på en hyggelig måte. Litt lang ventetid, av og til, for å komme gjennom, ellers er jeg godt fornøyd.
Hei Anne, For en fantastisk fin omtale! Det er virkelig fint å høre at du alltid blir godt tatt i mot når du kontakter kundesenteret vårt. I perioder kan vi oppleve mer pågang som gjør at ventetiden bli noe lengre. Vi setter pris på tålmodigheten! Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
Er kunde hos Talkmore siden 2009. Skal aldri bytte. Det forklarer alt.
Hei Akos, Dette var virkelig hyggelig å lese! Tenk at vi har fått ha deg som kunde hos oss i så lang tid. Jeg blir så glad for at du ønsker å fortsette å være kunde hos oss, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal forbli like fornøyd! Det er godt å vite at vi har gode kunde som deg. Ønsker deg en fantastisk fin uke, hilsen Julia.
Rabatten var ikke lagt til fakturaen, endte opp med med å ringe kundeservice. De løste det på veldig kort tid. Jeg ringte tidlig på dagen.
Hei Jan! Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din opplevelse med oss. Det gleder oss å høre at vårt team kunne hjelpe deg på en effektiv måte, og at du opplevde en rask løsning på problemet ditt. Kundetilfredshet er vår øverste prioritet, og vi er glade for at vi kunne rette opp feilen for deg. Ønsker deg en fin dag! 😊 Mvh. Halima
Ræva kundeservice, jeg oppgraderte abonenanget en periode til når jeg skulle på ferie, gra 6-15+15 og ingen fortalte ned at d sku betales 400kr ekstra på regninga neste. Måned pga d
Hei Maria, Så leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse ved oppgradering av abonnementet ditt. Jeg hjelper deg gjerne med å se over saken din om du sender meg en e-post på [email protected]. Ønsker deg en fortsatt fin dag videre, hilsen Julia.