Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble feilinformert av en Talkmore-selger om dekning av bruddgebyr ved bytte fra SMB Mobil. Selgeren lovet muntlig at Talkmore ville dekke hele gebyret, men de dekker maks 3000,-. Talkmore nekter å rette opp, til tross for misledende informasjon og at jeg tok kontakt øyeblikkelig etter bytte. Vær forsiktig med hva du blir lovet på telefon. Bruddgebyr hos SMB er på 4500,-
Hei Håkon! Det er veldig beklagelig å høre om denne opplevelsen, og vi forstår at situasjonen er frustrerende. Vi vil gjerne se nærmere på dette for deg, og vi oppfordrer deg til å sende en e-post med detaljer om saken til [email protected], så kan vi undersøke videre. Takk for at du tar deg tid til å gi oss beskjed, og vi håper å kunne hjelpe deg videre. Mvh. Halima
God service og forståelse av mine behov og meget hyggelige folk
Hei Sina, Jeg blir så utrolig glad for å høre om opplevelsen din fra da du var i kontakt med oss! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Det er godt å vite at vi har gode kunder som deg hos oss. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
Svært fornøyd med hvordan jeg ble møtt når det oppstod et problem med et tidligere abonnement.Å vips så er jeg Talkmore kunde fra 31.okt. Takk for hjelpen.
Hei Eva, Jeg er virkelig glad for å høre at du er fornøyd med hvordan du ble tatt i mot av oss da du opplevde utfordringer med abonnementet så alt løste seg! Takk for kjempe fin omtale. Ønsker deg en strålende uke, hilsen Julia.
Svært god hjelp og vennlig kundebehandling. De forteller om ordninger slik at abonnementet ble billigere🙂
Hei Inge, Det er akkurat sånn det skal være, så jeg er virkelig glad for å høre at dette er din opplevelse hos oss! Takk for kjempe fin omtale. Jeg håper vi får ha deg som kunde hos oss i mange år fremover. Ønsker deg en strålende uke, hilsen Julia.
Man får altid den hjelpen man trenger og ikke minst den beste avtalen på abonnemente og telefon
Hei Rudi, Så fantastisk å høre at du opplever å få den hjelpen du trenger fra våre gode kundebehandlere! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Vi setter kjempe stor pris på å ha deg som kunde hos oss. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
Talkmore har god dekning og lave priser. Kundeservice har kort ventetid og hyggelige og kompetente folk som finner bra løsninger som kommer oss kunder til gode.
Hei Safirlaila, Dette kunne jo nesten ikke blitt bedre! Jeg blir så utrolig glad av å høre at du er fornøyd med dekningen og prisene våre. Så er det jo utrolig bra at du slapp å vente så lenge i kø og at du fikk gode løsninger fra kundebehandleren du snakket med. Tusen takk for kjempe fin omtale. Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.
Veldig god tjeneste og hyggelig folk du møter på kundeservice
Hei Mikael, Dette setter vi utrolig stor pris på at du sier. Det er akkurat sånn vi vil at det skal være når våre gode kunder kontakter oss! Håper vi får ha deg som fornøyd kunde i mange år til. Ønsker deg en fantastisk uke, hilsen Julia.