Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble klar over at jeg kunne få 20 prosent rabatt pga medlemskap i NAF, dette ble ordnet umiddelbart da jeg kontakt. Gjelder fra førstkommende faktura.
Hei Per! Takk for at du deler din opplevelse! Så flott å høre at du fikk ordnet NAF-rabatten raskt og enkelt – og at den allerede gjelder fra neste faktura. Vi er glade for å kunne tilby fordeler til lojale kunder som deg. 😊 Mvh. Halima
Litt høy pris på abonementet og noe dårlig nett av og til men ellers bra
Hei Hans! Vi er stolte av å kunne tilby abonnementer med flotte fordeler til Talkmore-priser, men det er fortsatt leit å høre at nettet ikke alltid er på sitt beste. Du må gjerne sende meg en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer, så skal gjøre alt jeg kan for å finne en god løsning :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Jeg hadde en del spørsmål angående sikkerhet osv. Jeg synes at kundeagenten var veldig hyggelig og tålmodig. Jeg følte meg hørt og fikk svar på det jeg ønsket.
Hei Thorbjørn! Det er veldig viktig for oss å lytte til våre kunder. Uten våre kunder er vi ingenting. Det er fantastisk å høre at du fikk svar på det du lurte på og sitter igjen med en god opplevelse etter kontakten med kundeservice. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Har bare fine opplevelser med Talkmore når jeg kontakter døm. Koslige folk å prate med og får alltid hjelp.
Hei Eva! Det er virkelig flott å høre at du alltid får god hjelp i kontakt med kundeservice. Vi er stolte av å kunne tilby god og effektiv kundeservice, og det er fantastisk at du sitter igjen med gode opplevelser. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Jeg tenkte å bytte til en annen leverandør som hadde lavere pris til noenlunde samme vilkår. Ettersom Talkmore når jeg fikk et nytt tilbud nesten kunne matche det abbonement så ble jeg tilfreds. Til historien hør og at jeg har hatt veldig nytte av at Talkmore tidligere har vært hjelpsomme når jeg har hatt behov før Talkmore sin service. Tillit, det skapes over tid og derfor var besluttet at fortsette med Talkmore enkelt.
Hei Joe! Det at du vurderte å bytte, men fortsatt ble hos oss er bare helt fantastisk. Vi skal fortsette den gode jobben, slik at du forblir minst like fornøyd i mange år fremover :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Utrolig hyggelig opplevelse med en hyggelig operatør!
Hei Ragnhild! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er fantastisk at du hadde en god opplevelse i kontakt med kundeservice, slik skal det alltid være når man ringer inn til oss :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Svært hyggelig og etterrettelig kundeservice. Jeg er imidlertid forvirret over betaling. Man kan angivelig velge mellom Klarna, og betale med kredittkort. Jeg velger det siste, og likevel står det på ordrebekreftelsen at jeg har valgt Klarna! Jeg vil helst ikke ha noe å gjøre med Klarna! Jeg betaler med kredittkort og ønsker ikke noen ekstra ledd i transaksjonen!
Hei Norman, Takk for kjempe fin omtale! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Siden du opplever utfordringer med betalingen i nettbutikken vår kan du ta kontakt med kundesenteret vårt så hjelper vi deg videre. Ønsker deg en strålende dag, hilsen Julia.