Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vanskelig å få tak i kundebehandler når du trenger det. Tregt svar på nett. Sluttsumen på mobil abo var ikke det jeg ble lovet.
Hei John! Om du ikke har fått kommet i kontakt med en kundebehandler når du har trengt det, kan jeg bare beklage dette. Vi prøver å holde ventetiden så lav som mulig, så du skal slippe å vente lenge i kø før du får kontakt med oss på enten chat eller tlf. Om du ønsker så kan du også sende en mail til [email protected] så kan jeg ta en titt på saken for deg. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.
Jeg har vært kunde fra det het Mobyson (!), og med tiden har det bare blitt bedre og bedre :-) Jeg har aldri vurdert å skifte operatør. Jeg har også anbefalt flere å bytte til Talkmore spesielt p.g.a. deres fantastisk hyggelige og veldig gode kundeservice (!) i tillegg til alt annet som er bra :-)
Hei Hege! Dette er jo bare helt fantastisk! Så flott å se at du har vært fornøyd med oss i så lang tid! Det setter vi virkelig stor pris på. Så skal vi jobbe hardt for å gjøre deg minst like fornøyd i mange år til! :-) Ha en super dag videre og god jul når den kommer! Hilsen Petter.
Skulle bare si at kundeservice hos dere står høyt hos mæ æ ha vært kunde hos dere noen år men har kun positiv erfaring med dere 👍😎
Heisann! Tilbakemeldinger som dette er som musikk i våre ører! Det at du kun har positiv erfaring med kundeservicen vår, viser at arbeidet vårt går i riktig retning. Men vi skal ikke late oss for det, så vi skal fortsette med å forbedre oss slik at de neste årene blir like positive :-) Ha en flott dag videre, hilsen Petter.
Dekningen kan variere litt. Kundeservicen er alltid utmerket.
Heisann Jamesjr! Det her var jo veldig flott å se! Det blir jo nesten ikke bedre enn dette. Så flott at du har fått god service av hos hver gang du har trengt det. Fornøyde kunder er topp prioritet hos oss. så det er supert at du er fornøyd med servicen :-) Ha en flott dag videre.
Bare mas og grådighet i dette firmaet, aldri vært borti makan til grådighet fra en selger. Maser hull i hodet på folk.
Hei Fredrik! En slik opplevelse med våre selgere kan vi bare beklage. Det er absolutt ikke slik vi ønsker at noen skal oppfatte Talkmore. Om du sender oss nummeret ditt og nummeret du ble ringt fra, så skal jeg få tatt det opp med salgsansvarlig og selger direkte, slik at vi får stoppet dette fra å skje igjen. På forhånd takk for tilbakemeldingen, vi setter virkelig stor pris på dette, slik at vi kan fikse og rette opp i problemer så fort som mulig. Ønsker deg en god dag videre. hilsen Petter.
De siste samtalene med talkmore har vært hyggelige og rask og effektiv service. Får snar hjelp.
Hei Sølvi. Det er ikke noe bedre å høre en at du får effektiv og god hjelp, med en hyggelig tone. Vi har høyt fokus på dette, så det er flott å høre at du opplever nettopp dette! Ha en fortsatt fin dag! Hilsen Jørgen.
Eg har 700i månen men fa blei 700 no ka f ran. Dag
Hei Michael! Jeg er dessverre litt usikker på hva som har skjedd her, men vi ønsker alltid å hjelpe våre kunder så godt vi bare kan. Hvis du får sendt oss en epost til [email protected] med mobilnummeret ditt så skal vi se nærmere på saken din og gjør alt vi kan for å gjøre deg fornøyd. Med vennlig hilsen Thomas.