Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært hos Talkmore siden august. Grunnet telefonbytte (har bytteavtale hos forrige leverandør) måtte jeg bytte abonnement tilbake. Dette var jeg redd for skulle nullstille min avtale, men personen som hjalp meg på Talkmore klarte å beholde den gamle avtalen og hjelpe meg å huske å bytte tilbake. Slik serviceminded telefonsamtale er av sjeldenhetene. Svært bra og scorer 10 hos meg.
Hei, Aslaug! Så gøy å høre at du valgte å komme tilbake til oss - det setter vi utrolig stor pris på :) 10/10 til deg som kunde! Vennlig hilsen Talkmore!
Opplevde å slippe å sitte å vente på å komme igjennom hos kundesenter, det er veldig bra.
Hei, Anne! :) Takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi prøver alltid å holde samtalene våre så effektive som mulig, men vi tar oss selvfølgelig tid til å alltid passe på at kunden føler seg hørt. Vennlig hilsen Talkmore.
De gjør at de kan for å unngå å informere deg om regninger, null sms/e-post og de informerer deg heller ikke om e-faktura, drar du på ferie så forvent å få aktiverings gebyr på 399kr fordi du ikke har fått mulighet til å betale uten en regning og de venter aldri å forkaste det videre til inkasso, sliter du med økonomien, så hold deg LANGT UNNA TALKMORE.
Hei, Henrik! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd her, så om du kunne kontaktet oss via telefon eller chat med mer informasjon så hadde vi satt pris på dette. Ha en fin dag! Hilsen Talkmore.
Har vært Talkmore kunde i mange år og de ganger jeg har hatt behov for kundeservice, enten pr telefon eller via nett har jeg blitt hjulpet kjapt og effektivt av hyggelige mennesker.
Hei, Tove! :) Tusen takk for en fin tilbakemelding. Vi håper du forblir kunde i mange år til! Vennlig hilsen Talkmore!
Rask hjelp av en fantastisk hyggelig fyr, han var forståelsesfull og behjelpelig minst ikke løsningsorientert. Jeg hadde planer om det ene og deg andre som jeg skulle si, men jeg kom ikke lenger enn å ha forklart mitt problem før han hadde en løsning på dette. Kjempe fornøyd. Fortsetter dere slik service bytter ikke vi operatør.
Hei, Hassan! Så gøy å høre at du møtte en god kundebehandler! hos oss! Vi jobber alltid for å holde høyest mulig kvalitet på våre ansatte. Ha en fin dag! Vennlig hilsen Talkmore.
Hadde problemer med tvilling sim, men det ble ordnet omgående, og takk til Talkmore!
Veldig god kundeservice, alltid oversikt over regninger, samt gode priser. Takk