Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bytta til Talkmore for å teste, men skremmande overforbruk av data. Eg har samme bruksmønster som før, men brukar opp datakvota ekstremt fort samanlikna med forrige leverandør. Eg vil garantert bytte tilbake til tidlegare leverandør etter at 1200 Norwegian Cashpoints er mottatt. Får berre håpe at det går i null...
Kan ikke kalle dette noe telefonfirma. Alt for dårlig, ingenting som henger sammen! Utrolig dårlig kundeservice og ingen hjelp å få.
Dårlig kundeservice: Meget treig kommunikasjon. De bruker lang tid på å lese meldinger, samt svare. Brukte mer enn 5 min etter melding var levert på både å lese og svare. Det er for dårlig! Da jeg spurte om anbefaling, fikk jeg tilbakemelding om å oppgradere abonnementet. Men det hadde vært rimeligere å bare kjøpe ekstra datapakke.. Rett og slett dårlig service!
Har ikke hatt noen problemer, så har ingenting og klage på heller, veldig bra!
Positivt: Telenornett, god app, enkelt og selvforklarende. Negativt: Dyrere enn tilsvarende fra andre leverandører. Nye kunder premieres med lavere månedspriser, men gamle kunder mister stadig fordeler, sist ut var lavere opptjening av Norwegian-poeng.
Fikk et tilbud på telefon med 3 måneder halv pris, prisen og dekning er bra, og selgeren var veldig hyggelig.
Ble kontaktet av en telefonselger fra Talkmore. Jeg betalte 299 for 6gb hos komplett men jeg betaler også for en til. Han sa at jeg hadde en rimelig løsning men at jeg burde få en familierabatt siden vi er to hos komplett. Nå fikk både jeg og den andre personen en rabatt og jeg kunne faktisk ikke vært mer fornøyd!