Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Talkmore løftet mine absolutte dårlige erfaringer med tele selskaper utenom de største som Telenor, Telia, Ice, ja dere vet de 3 dominerende operatørene, men så plutselig en dag fikk jeg en tlf fra en av Talkmores ansatte og han hadde så lyst til å selge meg ett godt og bra abonnement hos Talkmore å innrømmer att er jo det stort sett alle selgere som ringer ønsker og gjøre så jeg forklarte fort att jeg tror nok ikke att jeg får noe abonnement hos hverken dere eller andre operatører sa jeg fordi jeg hadde dengang 3 gamle betalingsanmerkninger som jeg av en eller annen grunn ikke hadde klart å fått ryddet opp i dem, og vet du hva konsulenten hos Talkmore svarte, Jo han sa som så att da ordner du disse dumme ødeleggende anmerkningene så fort du klarer sa han også det han sa nå ble jeg helt paff av jeg datt nesten ut av stolen jeg satt i, for da bare kjører jeg systemet litt manuelt her nå jeg slik att du aldri mer skal behøve å bruke kontantkort for noen ganger skal man gjøre det man føler i nuet og der og da 😀 Mannen ordnet ett fritt 40gb tlf abonnement til meg pluss at han ordnet ett mobilt bredbånd på 300gb pr måned begge abonnementene da hver for seg men att han utapå det skulle klare å sette prislappen på hele pakken på litt i underkant av 1000,- tusen lappen og lurte på om mannen drev gjøn med meg, NEI han gjorde jobben sin på en så ufattelig profesjonell måte og han ble jo også meget glad og fornøyd da han hørte hvor høyt jeg uttrykte min store utrolige glede så dagen etter denne samtalen så ringte jeg bisnode, ett sånt innkasso office og fikk hvite hva jeg hadde utestående i kroner og ører og fikk tilsendt fakturaer på min utestående gjeld å løp for å betale de men, Nå er dette 8 måneder siden og ja jeg passer på at pengene til fakturaene fra Talkmore er på plass dager før kontoen belastes for så glad kan jeg på hjertet si at jeg ALDRI NOENSINNE HAR VÆRT, nå er det slutt på svin dyre kontantkort med enda dyrere data pakker osv. for jeg jo jeg jeg har Norges aller beste og triveligste telefon operatør nemlig Talkmore alt i en pakke der de som jobber hver dag er medmenneskelig fordi de jobber med Mennesker!
Hei, Stig! Dette var imponerende saker! Vi blir stolte av å lese hvordan inntrykk du har av oss, og at det virker som vi utgjør en forskjell hos deg. Det gleder oss veldig! Tusen takk for en fin tilbakemelding. Ha en fin dag, hilsen Talkmore.
Talkmore er konkurransedyktig på pris, har god kundeservice og god dekning. Anbefales:)
Talkmore er den beste nettet! De er så snille👍og er veldig flinke!
Hei, Wena! :) Takk for en fin tilbakemelding :) det setter vi utrolig stor pris på! Ha en fin dag, hilsen Talkmore!
Byttet til Talkmore i desember fordi jeg fikk et billigere tilbud en tidligere abonnement. Så langt har alt vært enkelt og greit og kundesupport svarer raskt og er hjelpsomme.
Hei, Nas! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :) Godt å høre at vi har gitt deg positive opplevelser i kontakt med vårt kundesenter. Ha en fin dag, vennlig hilsen Talkmore.
Virker som et veldig ryddig mobilfirma. Flinke mennesker på kundeservice og gode priser😉
Hei, Thomas! Takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi prøver absolutt å holde informasjon så konkret som mulig, og vi slutter aldri å øke kompetansen til de ansatte på vårt kundesenter. Ha en fin dag, hilsen Talkmore!
Jeg har vært hos Talkmore siden august. Grunnet telefonbytte (har bytteavtale hos forrige leverandør) måtte jeg bytte abonnement tilbake. Dette var jeg redd for skulle nullstille min avtale, men personen som hjalp meg på Talkmore klarte å beholde den gamle avtalen og hjelpe meg å huske å bytte tilbake. Slik serviceminded telefonsamtale er av sjeldenhetene. Svært bra og scorer 10 hos meg.
Hei, Aslaug! Så gøy å høre at du valgte å komme tilbake til oss - det setter vi utrolig stor pris på :) 10/10 til deg som kunde! Vennlig hilsen Talkmore!
Opplevde å slippe å sitte å vente på å komme igjennom hos kundesenter, det er veldig bra.
Hei, Anne! :) Takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi prøver alltid å holde samtalene våre så effektive som mulig, men vi tar oss selvfølgelig tid til å alltid passe på at kunden føler seg hørt. Vennlig hilsen Talkmore.