Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Byttet til Talkmore i vår, ingen ting å utsette på fart eller pris. MEN da jeg skulle til utlandet i sommer, ville ikke mobilen slå seg inn på roaming. Den ville ikke knytte seg til noen nett, så jeg fikk verken ringe eller bruke data. Måtte ringe kundeservice med lånt telefon fra utlandet, og det er dyrt nok fra før. Hvor kundeservice nærmest hånlo av meg fordi jeg ikke hadde vært inne i appen og slått på funksjon for bruk i utland. Dette har jeg aldri tidligere måtte gjøre, og finner det akkurat så provoserende at jeg etter endt ferie har byttet til annen operatør.
Regningen overstiger alltid fast pris, og fakturadetaljene er umulig å tyde. Jeg har klaget 1 gang, og fikk svar at det var feil på faktura, og at jeg kunne justere beløpet på innbetalingen. Gitt de ny sjanse, men er nå på vei til å bytte.
Har vært kunde i noen år og er veldig fornøyd, selv om de ikke har de billigste prisene men alt er greit og oversiktlig.
Vi har fått regning på regning som ikke har hengt på greip. Regninger som har blitt betalt har gått til inkasso, og regninger som vi ikke skal ha har gått til inkasso. Det er 3 til 6 mnd siden abonnement ble sagt opp. Jeg forferdelig lei og sint. Og nå etter jeg skulle vente i 10 til 15 min, så har ingen ringt. Dette er 10ende gang det er blitt ringt til talkmore.
Gode priser, bra kapasitet i Norge. I Frankrike (Rivieraen) fungerer verken SMS eller telefoni, og da hjelper det lite med lave priser! Bytter så snart det praktisk mulig!
Billig, god dekning og fantastisk kundeservice. Alt dette får man hos Talkmore! Ikke nok med det, dersom man har Norwegian Reward-konto, får man også 5% cashpoints av mobilutgiftene man har hos Talkmore. Glimrende ide!
Uansett hva dere skriver dårlig om talkmore de vil ikke vise fram kun positive. Jeg syns ikke talkmore er bra. Og skal komme med dokumenter snart. Takk.