Talkmore har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det startet med en hyggelig prat om hvilke tjenester jeg ønsket. Mobil, iPad og apple watch. Ingen problemer ble påstått. Etter 15 dager kom nytt simkort. Veldig sent, men her kan man jo tenke at posten fremdeles bruker hestetransport utenfor Oslo. Byttet fra Telenor og alle tilleggstjenester skylle med. Sømløst, var påstanden. Etter en kort tid faller tilleggstjenestene ut. Fikk ei heller simkort til iPad. Appelwatch fallt også ut. Purret et utall ganger på e-post . Intet svar. Ringte kundekontakten en rekke ganger. Han tok ikke telefon. Til skrudde han av telefonen. Ga opp, ringte Telenor og fikk reaktivert abonnemententene. Driver forretning og er avhengig av at kommunikasjonen virker som den skal. De er faktisk ikke autorisert av apple til å levere til pad eller watch.
Hei Bent, Det er ikke veldig fint å se at du hadde en slik kundeopplevelse hos oss. Det hørtes veldig merkelig ut at du ble lovet tjenester som vi ikke tilbyr og heller ikke fikk hjelp gjennom å ta kontakt med vårt kundesenter. Vi ønsker selvfølgelig å se nærmere på saken og gjøre det vi kan for å snu dette til en bedre opplevelse. Vi hadde derfor satt stor pris på om du kunne kontaktet oss på [email protected] slik at vi får muligheten til dette. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
God bemötande av kundservice, inga extra avgifter för samtal inom norden.
Hei! Veldig godt å se at du er fornøyd. Vi er stolte av å kunne levere såpass bra løsninger innenfor Norden og EU/EØS. Takk for fin tilbakemelding om omtale. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Marcus
Alltid hyggelige folk på kundeservice. Hjelpsomme og hjelper med det meste
Hei Asbjørn, Dette var fint å se! Tusen takk for tilbakemelding og omtale. Supert at du alltid får den hjelpen du trenger når du er i kontakt med vårt kundesenter. Vi jobber hardt med å alltid kunne levere god kundeservice, da hjelper deg også veldig med tilbakemeldinger som denne. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Som mangeårig kunde opplevde jeg at Talkmore initierte en opprydding i et komplisert abonnementforhold som definitivt ble til min fordel.
Hei Oddbjørn, Tusen takk for din omtale og tilbakemelding. Utrolig fint å lese at du har hatt bra opplevelser med vår kundeservice og at vi fikk hjulpet deg med en ny og bedre løsning på ditt abonnement. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Møtt med saklig , rolige spørsmål - kundebehandlere dannet seg et bilde av situasjonen. Sa til og med med : Vi har god tid! Roet meg som tenkte - jeg må kunne lese noen bittesmå tall ! Tror ikke dere kunne løst dette bedre - det var proft, hyggelig og saken ble ordnet !!!
Hei Aase, Dette var utrolig fint å lese! Supert at du fikk den hjelpen du trengte da du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi jobber hardt med å alltid kunne levere kundeservice av høy kvalitet til enhver tid. Tusen takk for din fine tilbakemelding og omtale. Ønsker deg en riktig god dag videre, hilsen Marcus
Alltid hyggelige på kundeservice og veldig god dekning over hele landet
Hei Bjørn, Dette var veldig fint å lese! Supert at du har gode opplevelser med vårt kundesenter og at du er fornøyd med dekningen. Takk for din omtale og tilbakemelding. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Bra dekning osv, Vært trofast kunde i flere år. Men flere konkurrenter leverer samme dekning til en mye bedre pris, da er det litt dumt å øke prisene, hjelper ikke å klage/forhandle
Hei Bjørn, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi har selvfølgelig forståelse for det du skriver angående prisendringer. Men det høres litt rart ut at vi ikke har kunnet hjelpe deg med å finne en løsning som passer deg bedre. Vi ønsker selvfølgelig å gjøre vårt beste for å finne det, så hvis du kan ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi gjøre det vi kan for å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus