Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God service og gode svar på spørsmål. Hjelpsom og hyggelig person jeg snakket med.
Hei Wenche! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Ha en fin dag! 💛 Mvh. Halima
God dekning over alt. Best av alt er at de har super kundeservice og er alltid hyggelige. Prisen er bra, men det er ikke det viktigste for oss.
Hei Marianne! Tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen! Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med dekningen vår og spesielt med vår kundeservice. Det er flott at du setter pris på både servicen og prisene våre. Vi jobber hardt for å gi våre kunder den beste opplevelsen, og det er hyggelig å høre at vi lykkes. Ha en fin 17.mai feiring! Mvh. Halima 💛
Gir feil informasjon! Setter opp prisen uten varsel. kundebehandling i ettertid er ikke løsningsorientert! Dårlig kundeopplevelse etter nesten 20 år som kunde
Hei Tahir! Takk for din tilbakemelding, og vi beklager på det sterkeste den dårlige opplevelsen du har hatt med oss. Det er svært viktig for oss at våre kunder føler seg godt ivaretatt og får korrekt informasjon. Vi tar dine kommentarer på alvor, og vi vil gjerne undersøke nærmere hva som har skjedd med prisendringen og den påfølgende kundebehandlingen. Ta kontakt med oss på [email protected]. Ha en fin dag! Mvh. Halima 💛
Veldig bra å bruke Talkmore som abonnement. Jeg er veldig fornøyd med det og har brukt Talkmore i åtte år.
Hei Tesfaldet! Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Det er fantastisk å høre at du har vært fornøyd med Talkmore i åtte år. Vi setter stor pris på din lojalitet og støtte. Hvis det er noe mer vi kan gjøre for deg, er vi alltid her for å hjelpe. Mvh. Halima 💛
God service! Hyggelig kundebehandler med gode løsninger. :)
Hei Hilde! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Raskt svar. Hyggelig å prate med. Guide mej gjennom alt på en enkel måte.
Hei Tom! Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at du fikk raskt svar og hadde en hyggelig samtale med oss. Det er flott å vite at vi kunne guide deg gjennom alt på en enkel måte. Ha en fin 17.mai feiring! 💛 Mvh. Halima
Ble ringt av påtrengende selger, som ikke introduserte seg selv. Mente jeg hadde vært tidligere kunde hos telenor og derfor han ringte fra datterselskapet, selv om jeg aldri har brukt noe annet enn telia. Sa at telia kun hadde 2000 dekningsmaster og at han kunne tilby 10000 hos talkmore, prøvde å presse meg til å kjøpe ubegrenset data til 100kr mer enn jeg betalte idag og lovte meg mye bedre kvalitet. Selgeren var en 18 åring som ringte fra (anonymisert lokasjon), ble tydelig sint over at jeg ikke ville ha avtalen og spurte meg om fødselsnummeret mitt. Når jeg sa nei la han bare på uten å si hade, 2 dager senere ringt en annen selger "fra talkmore" som presenterte samme avtale som om jeg ikke nettop hadde sagt nei
Hei Fillip! Takk for at du deler din opplevelse med oss. Det er veldig beklagelig å høre om din negative opplevelse med våre selgere. Dette er absolutt ikke i tråd med våre verdier eller standarder for kundeservice. Vi tar slike tilbakemeldinger svært alvorlig og vil undersøke saken nærmere. Vi vil gjerne rette opp i dette og sørge for at slike situasjoner ikke gjentar seg. Vennligst kontakt oss direkte på [email protected] slik at vi kan få mer informasjon og hjelpe deg videre. Takk igjen for at du tok deg tid til å informere oss om dette.💛 Mvh. Halima