Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fornøyd med kundeservice. Savner et ubegrenset abonnement, da dem kun har 100 gb.
Hei Niclas! Takk for tilbakemeldingen din, det betyr mye for oss å høre at du er fornøyd med den service vi tilbyr! Når det gjelder ditt ønske om et ubegrenset abonnement, så tilbyr vi flere alternativer med ubegrenset data, med ulike hastigheter. Du kan velge mellom vårt Ubegrenset abonnement med en hastighet på 15Mbit/s eller Ubegrenset Maksimal med en hastighet på 1000Mbit/s. Hvis dette er noe som høres interessant ut for deg, er du velkommen til å kontakte oss på [email protected] for å opprette en bestilling eller for mer informasjon. Ha en fortsatt fin dag! Med vennlig hilsen, Halima 💛
Alltid hyggelige og behjelpelig Anbefaler Talkmore
Hei Lars, Så utrolig hyggelig å høre at du fikk god hjelp fra vår kundeservice. Vi setter pris på at du ønsker å anbefale oss videre. Tusen takk for din omtale. Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.
Litt lang ventetid hos kundeservice men veldig bra når du får kontakt👍👍
Hei Thore! Vi beklager eventuell ventetid du har opplevd ved å kontakte kundeservice. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre responstider og sette opp flere ressurser for å imøtekomme våre kunders behov. Det er flott å høre at du hadde en positiv opplevelse når du først fikk kontakt med oss. Vi streber etter å gi alle våre kunder den beste servicen mulig, og det er tilfredsstillende å høre at vi klarte å møte dine forventninger når du fikk kontakt. Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Møtte en kundebehandler som var løsningsorientert, rask og effektiv. Saken var løst allerede 10 min etter tlf-samtalen. Takk! 😊
Hei Bjørg! Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte.Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv. Ønsker deg en fantastisk dag! 😊🌟 Mvh. Halima
De svarte rask, va trivelig og kom med gode løsninger,informasjon og tilbud
Hei Jean! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Mvh. Halima 💛
verre kundeservice skal du lete lenge etter. Byttet fra fjordkraft fordi talkmore hadde et tilbud om 750 kr i trumfbonus for nye medlemmer, og abo kostet bare 50 kr mer enn hos fjordkraft. jeg hadde allerede tenkt å bytte tilbake etter jeg får trumf bonusen men nå er det ikke tvil. Aktiverte simkortet på fredag men har enda verken mobildata eller mulighet til å ringe eller sende/motta meldinger. Når jeg prøver å få kontakt med talkmore er det 25 minutt ventetid (!!!) uten tilbud om å bli oppringt, og i chatten deres måtte jeg vente i 15 minutt selv etter jeg var først i køen. Massiv tommel ned.
Hei Anonym, Sånn som dette skal det selvfølgelig ikke være, så det er virkelig leit å høre at dette er din opplevelse. Jeg vil veldig gjerne hjelpe deg med å finne en løsning på dette. Du kan sende meg en e-post på [email protected]. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Julia.
Veldig bra. Får svar når jeg ringer og alltid hjelpsomme kundebehandlere😊
Hei Hilde, Så fantastisk å høre at du opplever å få god hjelp når du er i kontakt med oss. Det er selvfølgelig akkurat sånn det skal være. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.