Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk god hjelp av en hyggelig konsulent, som tilbød flere andre tilbud/muligheter som passet bedre for oss.
Hei Nina! Så godt å høre du fikk hjelpen du trengte etter å ha kontaktet vårt kundesenter. Takk for din tilbakemelding! Ha en flott dag, hilsen Sebastian
Raskt svar og dyktige medarbeider fikk svar på det jeg lurer på
Heisann Hanne, Så flott å se at du fikk god hjelp da du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi takker deg så mye for tilbakemeldingen. Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie.
Hyggelig samtale. Behjelpelig til å løse problemet på en tilfredsstillende måte og komme med gode alternativ.
Hei Marina, Tusen takk for kjempe hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på kunder som deg. Ønsker deg en fantastisk uke, hilsen Julia.
Hyggelig betjening som tar seg tid til deg.😊😊😊 bra tellefonselskap som tar seg tid til deg
Hei Odd, Dette var hyggelig å lese! Jeg er så glad du sitter igjen med dette inntrykket. Håper du fortsetter som fornøyd Talkmore kunde i mange år! Ha en fantastisk uke, hilsen Julia.
Blir bestandig mottatt høflig og vennlig, uansett grunn.
Heisann Tor, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, og det er flott å se at du blir mottatt på denne måten når du er i kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie.
Forstår mitt problem og er vennlig i sin fremtreden. Løser det på en utmerket måte.
Heisann Ana, Dette var virkelig flott å høre. Vi er utrolig stolte av hele kundesenteret, så det er flott å se at dette gjennspeiler seg hos deg. Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie.
Talkmore er bra på kundebehandling, men dette med faktura kan bli litt rotete. Så send fakturaer istedenfor å sende de på mail. Det kan bli problemer. Har selv erfart det.
Heisann Tove, V jobber kontiuerlig med bedre fakturaløsninger for våre kunder, så tilbakemeldinger som dette er gull verdt. Vi takker så mye for tilbakemeldingen. Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie