Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hvis man har litt familie i Norden, så dekker Talkmore de fleste, man kan ringe gratis til. Appen er fin og ryddig. Kundeservicen er professionell og de er omtenksomme.
Talkmore stjeler penger fra kunder, forteller tulll til kunder og gjør kun det motsatte! Betaler for en abonnent ca 1200kr hver måned, noe jeg aldri har gjort før hos en annen leverandør. Og når jeg klager svarer de ikke meg. Kundeservicen deres er meget dårlig i tillegg.
Beste på alt. Vil anbefale det på det sterkeste.
Ble oppringt av en selger som kunne tilby 6mnd med 8gb for 200,- too good to be true? Japp. Overtrekk i hytt og gevær. Gud jeg synes synd på kundebehandlerne deres. Aldri igjen.
Barna hadde Talkmore Fritt. Opplevde flere ganger at Talkmore kun sender varsel til barna ved 80% oppbrukt datakvote. Det medførte flere måneder på rad med regninger på 2-3 tusen kroner heller enn de forventede 7-8 hundre selv om mer-forbruket var marginalt, overskridelser på 3-7 prosent. Det var helt klart at Telenor-eide Talkmore gjorde dette helt bevisst. Utrolig at man ser seg tjent med denne formen for lureri. Hadde tenkt å bytte men så kom de med EU-roaming på Trygg Ung-produktene. Disse er meget bra. Likevel er min opplevelse fortsatt dårlig pga denne ukulturen. Ellers funker Talkmore og appen med familiekontroll meget bra.
Bør alle bli funnet på deres hjemmeside, hvis du ikke kan finne - dine problemer.
Hadde telefonselger som lovet gull og grønne skoger om mobilfaktura, 3 mnd uten binding kostnadsfritt, det ene og det andre... Satt å tulla med hvor godt dette var... Til slutt kom opptaket, ved bekreftelse mellom kjøper og selger, da kommer kortene på bordet. Der var de hull i 1. Lovnaden hans! 3mnd til 50% rabatt. Og det fortsatte til han skjelte og skreik. Jeg var litt ufyslig tilbake da jeg skjønte han jugde ifra starten av... Talkmore! Ikke pokker!